خبرگزاری کار ایران

دوست داشتیم درخشان بماند؛

نژادفلاح: هواداران پرسپولیس را تنها نگذارند/عبدی سرمربی تیم مقابل النصر

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۹۰۷

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که می‌خواستیم درخشان بمانند ولی وی به جمع‌بندی رسید که استعفا بدهد.

به گزارش ایلنا به نقل از باشگاه، محمد حسین نژادفلاح افزود: حسین عبدی سرمربی تیم شده که امیدواریم با درایت عبدی و کادر فنی، تلاش بازیکنان و حمایت پیشکسوتان و هواداران به دنبال برتری برابر النصر هستیم امیدوارم با درایت عبدی و همکارانش، همت و تلاش غیرتمندانه بازیکنان و حمایت هواداران و پیشکسوتان بزرگوار پرسپولیس با وجود مشکلاتی که وجود دارد، برابر النصر به برتری دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: حمید درخشان در نهایت به این جمع‌بندی رسید که در مقطع فعلی از تیم جدا شود، پس از آنکه موضوع استعفا را مطرح کر، با وی صحبت کردم. ما می‌خواستیم باشند ولی در نهایت با توجه به طرح استعفا، حسین عبدی که وی هم از قدیمی‌های نامدار باشگاه هستند و به مسائل و شرایط تیم آشنایی کامل دارند را به عنوان سرمربی معرفی کردیم و عهده‌دار مسوولیت تیم شدند.

مدیر باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: عبدی از بازیکنان با سابقه تیم فوتبال پرسپولیس هستند. نزدیک به دو دهه به عنوان بازیکن و مربی برای پرسپولیس تلاش کردند. سال‌ها کاپیتان تیم بودند، دوره مربیگری پیشرفته را در اروپا سپری کرده‌اند و در کار مربیگری هم تجربه عملی دارند. امیدواریم با تدابیر و درایت وی و دستیارانش، با تلاش بازیکنان و حمایتی که اطمینان داریم هواداران و پیشکسوتان از تیم خودشان دریغ نمی‌کنند، در بازی‌های آتی موفق باشیم.

وی تصریح کرد: شک نداریم هواداران قطعا از تیم خودشان حمایت می‌کنند. در مقطع فعلی بیش از هر زمانی به حضور آنها نیاز است تا بتوانند تیم را به پیش ببرند. باشگاه به نوبه خود با رایزنی‌هایی که انجام داده شرایطی را فراهم آورده که با کمک حامیان نسبت به خریداری بلیت و در اختیار گذاشتن رایگان آن جهت تسهیل حضور هواداران اقدام شود. حضور هواداران در این بازی بسیار اهمیت دارد. ضمن آنکه این بازی متعلق به تمام اهالی فوتبال ایران است. از پیشکسوتان بزرگوار و هواداران عزیز تقاضا داریم که در این بازی حضور داشته باشند. نیازی هم به دعوت نیست چون این تیم در وهله اول متعلق به آنها است و حضورشان باعث قوت قلب و تقویت روحیه اعضای تیم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز