خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا؛

حدادی: تیم ملی بسکتبال نباید با این شرایط در انتخابی المپیک شرکت کند/آمده ام کار ناتمام را تمام کنم

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۹۹۱

فوروارد تیم بسکتبال مهرام معتقد است نمایش خوبی با تیمش برابر ثامن‌مشهد نداشته و این دیدار یکی از بدترین بازی‌های او بوده است.

حامد حدادی پس از دیدار تیم‌های مهرام و ثامن مشهد که با برتری مهرام به پایان رسید در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: من شناختی از تیم حریف نداشتم و متاسفانه امروز خیلی بد ظاهر شدم. فکر می‌کنم دریافت 51 گل در نیمه‌نخست خیلی زیاد بود اما نیمه‌دوم با تمرکز جریان بازی را عوض کردیم .

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در نیم فصل به مهرام پیوسته توضیح داد: این تیم جو خوبی دارد و من دوستان خوبی اینجا دارم. مهرام تیم جوانی است که من پارسال هم عضو آن بوده‌ام که متاسفانه نتوانستیم با این تیم قهرمان شویم. دوست دارم امسال کار ناتمام را تمام کنم. فکر می‌کنم اگر یک بازیکن خوب خارجی به ترکیب ما اضافه شود شرایط بسیاری خوبی پیدا می‌کنیم.

حدادی درباره تقاضای تعویضش در کواتر سوم گفت: من 9 دقیقه زیر فشار شدید بودم و با صددرصد توانم برای تیم می‌دویدم . زمانی که دیدم برای مهرام مثمرثمر نیستم از مربی درخواستتعویض کردم که او هم قبول کرد و من بیرون رفتم تا نفسی تازه کنم و بتوانم بازی بهتر به نمایش بگذارم .

بازیکن ملی‌پوش مهرام در پاسخ به این پرسش که وضعیت تیم ملی بسکتبال را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهارداشت: متاسفانه همه تیم‌ها مربی دارند اما هنوز سرمربی تیم ملی ایران مشخص نشده و وقتی تیم ملی سرمربی ندارد که بازی‌های لیگ حرفه‌ای را نگاه کند اصلا چرا این رقابت‌ها برگزار می‌شود؟ با این شرایط اگر در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت نکنیم بهتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز