خبرگزاری کار ایران

پیش‌بازی یووه و فیورنتینا؛‌

بیانکونری در آستانه حذف از کوپا دل‌ری/ کار سخت بوفون در غیاب پیرلو

دیدار برگشت تیم‌های یووه و فیورنتینا در حالی به میزبانی ورزشگاه فلورانس برگزار می‌شود که تورینی‌ها دیدار رفت را در .ورزشگاه یوونتوس به حریف واگذار کرده‌اند.

ایلنا- فاصله 14 امتیازی یووه با رم، تیم دوم سری آ باعث شده خیلی‌ها بیانکوری را از همین حالا قهرمان ایتالیا بدانند. این تصور خیلی هم دور از ذهن نیست و شاید تنها چیزی مانند معجزه، قهرمانی را از شاگردان آلگری بگیرد. یووه در لیگ فهرمانان اروپا هم وضعیت مطبوبی دارد و با شکست دورتموند در آلمان به جمع 8 تیم پایانی این لیگ رسیده‌ است اما هرچه اوضاع سیاه و سفید‌پوشان تورین درلیگ ایتالیا مطلوب است، این تیم وضعیت خوبی در جام حذفی ندارد.

یووه چندروز پیش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، میزبان فیورنتینا بود و با حساب 2 بر یک برابر این تیم  شکست خورد. محمد صلاح مهاجم مهارنشدنی فلورانسی‌‌ها گل‌های تیم اش را به ثمر رساند و فرناندو یورنته تنها فاصله را به حداقل رساند تا آلگری امید اندکی برای صعود داشته باشد.

به احتمال زیاد امشب هم پیرلو توان همراهمی تیم‌اش ندارد. مصدومیت او در چند هفته گذشته یووه را تضعیف کرده است. در غیاب کاپیتان، امید تورینی‌ها به مثلث پوگبا، یوورتنه و مارکیزیو است تا بتواند 2 گل به فیورنتینا بزند و نوار موفقیت‌هایش را به جام حذفی هم بکشاند.

بوفون که همچنان یکی از دروازه‌بانان خوب جهان به شمار می‌آید،‌ امشب کار سختی مقابل فیورنتینا دارد. یووه اگر می‌خواهد صعود کند ناگزیر از حفظ سنگر خویش است و در صورتی‌که حتی میزبان یک بار موفق به بازکردن دروازه سفید و سیاه‌پوشان شود، کار تورینی‌ها فوق‌العاده سخت می‌شود.

در طرف مقابل فیورنتینا که شانسی برای قهرمانی در اسکودتو ندارد، با همه وجود برای کسب تساوی یا رسیدن به پیروزی زمین خودی تلاش می‌کند و این کار یووه را سخت می‌کند. در واقع شاید بتوان گفت برگ برنده فلورانسی‌ها برابر یووه انگیزه بالای این تیم برای قهرمانی در کوپا دل‌ری است.

صلاح که در دیدار رفت از شاگردان آلگری زهرچشم گرفته است، در بازی امشب هم خطرناک‌ترین مهاجم میزبان است. در کنار او مونتلا می‌تواند روی خواکین و ماریو گومز هم برای گشودن دروازه بوفون حساب کند.

فیورنتیا حتی اگر یک بر صفر هم مغلوب حریف خود شود به بازی فینال راه می‌یابد. این موضوع باعث شده فلورانسی‌ها از نظر روحی هم شرایط مناسب‌تری نسبت به حریف داشته باشند. البته یووه همیشه تیم خطرناکی است و آن‌ها می‌توانند با اتکا بر ستاره‌های خود، شب سختی را برای مونتلا و شاگردانش رقم بزنند.

کد خبر : ۲۶۴۸۵۵