خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

تراکتورسازی ایران2 - الاهلی عربستان 2؛ تراکتور پیروزی را دقیقه 90 از دست داد

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۹۵۰

دیدار تیم‌های تراکتورسازی ایران و الاهلی عربستان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های تراکتورسازی و الاهلی برای برگزاری دیدار چهارم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه D ساعت 14 امروز با قضاوت ریوجی ساتو از ژاپن در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

ترکیب تراکتورسازی ایران: حامد لک، میرهانی هاشمی، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده، فرید کریمی و لوسیانو ادینیو

ترکیب الاهلی عربستان: المایوف، محمد عبدول شافی، هاساوی، السبحی، الموسی، باخاشواین، البساس، المقاوی، الجسیم، العبدالله، السماح

تراکتورسازی که از 3 بازی گذشته خود یک پیروزی و 2 شکست کسب کرده و برای امیدوار ماندن به صعود، چاره‌ای جز شکست الاهلی ندارد بازی را هجومی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی جریان بازی را در دست داشت اما نتوانست به گل برسد. عربستانی‌ها هم تدابیر دفاعی‌ خود بیشتر سعی می‌کردند در ضدحملات دروازه حامد لک را تهدید کنند.

در نهایت در پایان 45 دقیقه نخست توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. تراکتور نیمه دوم فشار را بیشتر کرد تا بالاخره دقیقه 60 و در پی ارسال یک کرنر توپ پشت محوطه جریمه الاهلی به ادینیو رسید تا او با شوتی محکم که به مدافعان حریف هم برخورد دروازه المایوف را هدف بگیرد و توپ از بالای دست این سنگربان به قعر دروازه نماینده عربستان برود.

عربستانی‌ها پس از دریافت این گل از لاک دفاعی بیرون آمدند و دقیقه 73 عمر السوما با استفاده از اشتباه بازیکنان تراکتورسازی و از زاویه بسته توپ را در کنج دروازه لک جا داد.

از این لحظه به بعد تراکتورسازان دوباره نبض بازی را به دست گرفتند تا دقیقه 77 یک بار دیگر  پس از ارسال ضربه کرنر و با ضربه سر شاهین ثاقبی دروازه حریف را بازکنند و 2 بر یک پیش بیفتند.

درحالی که تراکتورسازی می‌رفت تا این دیدار را به سود خود تمام کند، عمر السوما دقیقه 90 پس از دریافت یک پاس روبه عقب درون محوطه جریمه تراکتورسازی، توپ را با یک شوت محکم به گل دوم تیم‌اش تبدیل کرد تا این بازی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

فرشاد احمدزاده هم در دقایق تلف‌شده بازی پس از درگیری با بازیکنان الاهلی، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

تراکتورسازان در حال حاضر با 4 امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و الاهلی با 8امتیاز در این گروه صدرنشین است.

نتایج و برنامه کامل دیدارهای امروز هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

وسترن سیدنی یک – اف‌سی سئول یک           

گل: کرم بلوت

کاشیما آنتلرز 2 - گوانگژو چین یک    

گل: یاسوشی اندو(19) و شوهی آکازاکی(90) برای کاشیما و الکسون(74) برای گوانژو

سئونگنام صفر- گوانگژو R&F صفر  

بوریرام تایلند یک - گامبا اوزاکا 2

نسف قارشی - الاهلی امارات، ساعت 18:30   

العین امارات - پاختاکور، ساعت 19:45

الشباب - نفت تهران، ساعت 22:05  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز