خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛

مرفاوی دقیقه 90 برد را از آقافیروز گرفت/مرزبان و جلالی به تساوی رضایت دادند

دو دیدار پایانی هفته بیست و چهارم لیگ برتر با توقف تیم های میزبان در انزلی و مشهد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر عصر امروز با انجام دو دیدار در شهرهای انزلی و مشهد پیگیری شد که هر دو دیدار  در پایان 90 دقیقه برنده نداشت. 

در ورزشگاه تختی انزلی دیدار تیم های ملوان و پیکان در حالی که تا دقایق پایانی با تک گل دقیقه 34 جلال رافخایی به سود شاگردان فیروز کریمی پیش می رفت در دقیقه 90 به تساوی کشیده شد تا سه امتیاز با ارزش از دست فیروز کریمی برود.

در واپسین دقایق این دیدار و در حالی که همه ملوان را برنده این دیدار خانگی تلقی می کردند ، برخورد توپ با دست پورغاز را داور مسابقه پنالتی تشخیص داد تا مصطفی شجاعی در جهت خلاف حرکت ایمان صادقی دروازه بان ملوان توپ را وارد دروازه انزلی چی ها کند و بازی در لحظات پایانی به تساوی کشیده شود.

 این دیدار در حضور 7 هزار تماشاگر و به قضاوت موعود بنیادی فر برگزار شد. فیروز کریمی در پایان مسابقه به شدت از عملکرد شاگردانش عصبانی بود. 

با این نتیجه ملوان 25 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول باقی ماند. تیم پیکان هم با این تساوی با ارزش با 23 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند تا همچنان در جمع سه تیم انتهای جدول و منطقه سقوط قرار داشته باشد.

در دیگر دیدار امروز در ورزشگاه ثامن مشهد که با قضاوت پیام حیدری برگزار شد، پدیده به مصاف سایپای البرز رفت که تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم پدیده فوتبال هجومی تری را نسبت به سایپا به نمایش گذاشت و حتی یکبار توپ را به تیر دروازه سایپا کوبید اما خلاء یک مهاجم تمام کننده اجازه نداد تا این تیم از موقعیت های گلزنی خود استفاده کند. در دقیقه 91 این دیدار نیز رضا حقیقی با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد.

پدیده با این تساوی 26 امتیازی شد و در رده دهم جدول باقی ماند و نتوانست جای پرسپولیس را بگیرد. تیم سایپای البرز هم با 34 امتیاز در رده هفتم جدول ایستاد.

کد خبر : ۲۶۴۹۸۶