خبرگزاری کار ایران

این بهترین بازی الاهلی نبود؛

گروس: تراکتور شانس صعود دارد/ تیموریان بازیکن قابل ستایشی است

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۹۸۷

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان بازی آندو تیموریان را قابل ستایش دانست و تاکید کرد این بهترین بازی تیم‌اش نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریستین گروس پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: باید برای این تساوی به ما تبریک بگویید چون کار سختی در این دیدار داشتیم. ما امروز خوب و جنگنده بازی کردیم. بازی امروز سخت‌تر از دیدار رفت ما برابر تراکتورسازی بود.

وی با اشاره به جریان بازی افزود: نقطه قوت تیم ما این بود که بازیکنانمان نشان دادند تا دقیقه 90جنگنده هستند. البته  مهاجمان ما هیچ موقعیتی را از دست نداد.

سرمربی الاهلی درباره شرایط بازی در تبریز توضیح داد: شرایط سختی در شهر تبریز داشتیم. ارتفاع این شهر از سطح دریا نسبت به جایی که ما هستیم خیلی بالاتر است. این بازی بهترین عملکرد ما نبود. بازی سختی در هفته بعد در لیگ عربستان داریم. از نتیجه بازی راضی هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند کدام تیم‌ها شانس صعود از این گروه را دارند، اظهار کرد: بعد از ما که شرایط خوبی داریم. اگر نسف‌قارشی امروز برنده شود همراه با ما شانس صعود دارد اما اگر این تیم شکست بخورد و تراکتورسازی بازی بعد خود را ببرد آنها شانس صعود دارند.

وی با ستایش از بازیکنان تراکتورسازی ادامه داد: آندرانیک تیموریان بازیکن خیلی خوبی است. احساس می‌کنم تیموریان روند رهبری خوبی در تراکتورسازی دارد و این مساله قابل ستایش است. او یکی از بهترین بازیکنان تراکتورسازی است و برای مربی تراکتورسازی حضورش غنیمت است. بازی این بازیکن مقابل سوئد را هم دیدم و خیلی خوب کار کرد. سوما هم بازیکن با کیفیتی است خوشحالم این بازیکن در تیم ما حضور دارد. او بسیار حرفه‌ای کار می‌کند و باید بیشتر تلاش کند سوما با هر 2 پا شوت می‌زند.

سرمربی الاهلی عربستان در رابطه با اینکه میزبانی تبریز چطور بود، خاطرنشان کرد: از ورود به ایران میزبانی خیلی خوبی انجام شد. طی امروز و دیروز میزبانی خوبی از ما شد.

گروس در رابطه با تاثیر فشردگی لیگ عربستان روی بازی تیمش اظهار داشت: از اول ماه اوریل کار بسیار سختی داریم. بازی‌های سخت ما شروع شده و ادامه هم دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز