خبرگزاری کار ایران

سجادی اعلام کرد؛

7 اردیبهشت زمان انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری/ با رضازاده مماشات نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۰۶۷

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش از برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه برداری در روز 7 اردیبهشت خبرداد و تاکید کرد: رضازاده برای شرکت در انتخابات باید از شورای شهر استعفا بدهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله سجادی ضمن اعلام این خبر افزود: انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری هفتم اردیبهشت‌ ماه برگزار می‌شود و زمان انتخابات بسکتبال را هم به زودی اعلام خواهیم کرد.

سجادی درباره حضور حسین رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وی برای حضور در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری باید از سمت‌ خود در شورای‌شهر استعفا بدهند.

وی درباره اینکه آیا مماشاتی در این مورد صورت می‌گیرد که به طور مثال اگر رضازاده در انتخابات رأی آورد سپس از شورای‌شهر استعفا دهد دقیقا مانند همان کاری که برای دنیامالی صورت گرفت، عنوان کرد: خیر، هیچ‌گونه مماشاتی صورت نمی‌گیرد چراکه قانون کاملا صریح است و باید به آن تمکین کرد. درباره دنیامالی هم مماشاتی صورت نگرفت. وی برای حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی از سمت خود در شورای‌شهر استعفا داد که آن استعفا در دبیرخانه شورای‌شهر هم به ثبت رسید، البته در مورد هادی ساعی هم اجازه ورود به او را ندادیم و گفتیم اگر می‌خواهد در انتخابات تکواندو شرکت کند باید از شورای‌شهر استعفا دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز