خبرگزاری کار ایران

جهانگیرزاده در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

تأکید برضرورت برخورد با عاملان ضرب و شتم هواداران تیم والیبال ارومیه

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۱۵۸

عضو کمیسیون امنیت ملی با انتقاد از سکوت وزیر کشور در برابر ضرب و شتم هواداران تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: مسئولان باید هر چه سریعتر با عاملان این حادثه برخورد و متخلفان را به سزای اعمال شان برسانند.

به گزارش ایلنا، جواد جهانگیرزاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه 19 فروردین‌) مجلس، در تذکر شفاهی خواستار برخورد با عاملان ضرب و شتم هواداران تیم والیبال شهرداری ارومیه شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با یادآوری ضرب و شتم هواداران تیم والیبال شهرداری ارومیه در تهران افزود: برای ما جای تعجب است چرا که فرزندانی که علاقمند به ورزش هستند باید مورد ضرب و شتم واقع شوند.

وی ادامه داد: ضرب و شتم هواداران تیم والیبال ارومیه به دور از اخلاق و رسم مهمان‌نوازی بوده و از این رو از مسئولان می خواهیم هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کنند.

جهانگیرزاده با اشاره به قانون اساسی گفت: طبق قانون اساسی کشورمان جان، مال و حیثیت افراد محترم بوده و هیچ کسی حق تعدی به آن را ندارد اما سئوال اینجاست که چرا به وضعیت متخلفانی که هواداران تیم والیبال ارومیه را مورد ضرب و شتم قرار دادند رسیدگی نمی شود.

وی با انتقاد از سکوت وزیر کشور در خصوص اتفاق اخیر افزود: بدون اینکه جرم کسی اثبات شده باشد چگونه افراد به خود اجازه داده تا وی را مورد ضرب و شتم قرار دهند و مهمتر از همه اینکه مسئولان با سکوت خود نگرانی ها را بیشتر می کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: از فرمانده نیروی انتظامی انتظار داریم مسئولان را مأمور کنند تا هر چه سریعتر چند و چون قضیه مشخص و با متخلفان این حوزه برخورد شود.

جهانگیرزاده با بیان اینکه هیچکس حق ندارد با مجرم نیز برخوردی همانند برخورد با هواداران تیم ارومیه کند گفت: ‌متأسفانه بدترین برخوردها با کسانی صورت گرفته که تنها تفریح شان ورزش است.

وی ضمن تشکر از کمیسیون فرهنگی مجلس جهت تشکیل کمیته ای برای رسیدگی به اتفاق مذکور یادآور شد: امید است دیگر شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم چرا که ورزش قداست دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز