خبرگزاری کار ایران

ایوانکوویچ نیازی به معرفی ندارد؛

نژادفلاح: به موفقیت پرسپولیس با برانکو امیدوارم

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۱۹۷

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: با برانکو ایوانکوویچ، تلاش شما بازیکنان، حمایت هواداران و همدلی پیشکسوتان آینده پرسپولیس را می‌سازیم.

به گزارش ایلنا، محمدحسین نژادفلاح در مراسم معارفه برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش در جمع بازیکنان گفت: قبل از هر چیز بار دیگر از زحمات و تلاش‌های حمید درخشان تقدیر و تشکر می‌کنم و جا دارد از حسین عبدی و دیگر دستیاران درخشان آقایان؛ نادر باقری، علیرضا امامی‌فر، مسعود مومنی و محمد منتظری که به رغم جدایی آقای درخشان با درک شرایط و تعصب به پرسپولیس به فعالیت خود ادامه دادند، تشکر ویژه داشته باشم و خوشحالم که برانکو ایوانکوویچ را با کارنامه خوب و درخشان به عنوان سرمربی جدید به شما معرفی می‌کنم.

وی افزود: برانکو نیازی به معرفی بنده ندارند و یک مربی کاملا شناخته شده و موفق در فوتبال ایران و سوابقی خوب در فوتبال آسیا و کرواسی هستند. مذاکرات ما با ایشان نتیجه بخش بود. برانکو قراردادشان را ثبت کردند و امیدواریم شاهد موفقیت ایشان و سربلندی پرسپولیس و هوادارانش در ادامه فصل جاری و رقابت‌های فصل آتی باشیم. انشاءا... با درایت برانکو و همکارانش، تلاش بازیکنان و مجموعه عوامل تیم از کادر پزشکی و تدارکات گرفته تا تیم پشتیبانی باشگاه و حمایت همه جانبه هواداران و همچنین همدلی پیشکسوتان شاهد درخشش پرسپولیس با آینده‌ای سرشار از موفقیت داشته باشیم.

نژادفلاح در ادامه، پانادیچ دستیار کروات برانکو، تایهومییر مربی بدنساز را معرفی کرد و گفت: خوشحالیم که عبدی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و امروز نیز روی نیمکت تیم مسوولیت فنی دارند و خوشحالم که کریم باقری را بار دیگر در پرسپولیس می‌بینیم و مایه افتخار است که این بازیکن پر افتخار و با اخلاق تاریخ پرسپولیس و فوتبال ایران را به عنوان یکی از سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس امروز به عنوان دستیار برانکو به شما معرفی می‌کنم. عبدی و باقری به عنوان دستیاران ایرانی برانکو فعالیت خواهند کرد و مطمئن هستم امروز با تمام وجود مقابل تیم النصر عربستان بازی خواهید کرد و دل هواداران را شاد می‌کنید.

نژاد فلاح تصریح کرد: نتایج خوبی در دو بازی اول پرسپولیس مقابل لخویا و بنیادکار بدست آمد و در بازی رفت مقابل النصر نیز غافلگیر شدیم وگرنه می‌توانستید همچون دو بازی اول نتیجه بگیرید. امروز مردم ایران چشم انتظار موفقیت شما هستند و همه برایتان دعا خواهند کرد تا موفق باشید. این بازی اهمیت خاص خودش را دارد و تردیدی ندارم که با تمام وجود به میدان می‌رویم و دل هوادارانی که در استادیوم شما را تا آخرین لحظات تشویق می‌کنند و آنهایی که در منازل خود برای سربلندی‌تان دعا می‌کنند را شاد می‌کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز