خبرگزاری کار ایران

خوشحال‌ترین آدم هستم؛

عبدی: روز خوبی برای فوتبال ما بود/ طارمی حرکت مهاجم النصر را تلافی کرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۲۳۱

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شادی پس از گل مهدی طارمی گفت این بازیکن فقط قصد تلافی رفتار بازیکنان النصر در بازی رفت را داشته و هرگز به کسی بی حرمتی نکرده است.

حسین عبدی در نشست خبری پایان بازی پرسپولیس ایران و النصر عربستان اظهار کرد: از مردم، مسئولان و تمام بازیکنان که تا پای جان تلاش کردند و برنامه های تیم را اجرا کردند تشکر می کنم. امروز خوشحالترین آدم هستم. بازیکنان از نظر تاکتیکی آماده بودند. امروز یک روز خوب برای فوتبال بود. صاحبان اصلی فوتبال مردم هستند و شما خبرنگاران هم صادقانه کمک می کنید. به همه ایرانیان داخل و خارج از کشور تبریک می گویم.

مربی پرسپولیس در پاسخ به پرسشی مبنی بر حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس به جای درخشان گفت: از کادر فنی پرسپولیس، از دایی و از درخشان تشکر می کنم. فوتبال یک کار تیمی است و ما باید وظایف خود را انجام دهیم. کادر مدیریت کار خودش را انجام می دهد و ما هم باید کار خودمان را انجام دهیم. درباره دستیاری من باید کمی صبر کنیم.

وی ادامه داد: این تیم مقابل النصر با بازیکنان چند میلیون یورویی و امکاناتی که باید از نزدیک ببینید کار بزرگی با بی پولی انجام داد. دو بازیکن این تیم به کل باشگاه ما می ارزند. موقعیت های زیادی داشتیم و اگر فقط یک موقعیت هم داشتیم و آن به گل ختم می شد کار بزرگی بود. آنها هم موقعیت داشتند اما اندک بود.

عبدی در پایان با تبریک روز مادر اضافه کرد: در خصوص حرکتی هم که طارمی انجام داد قصد توهین نداشت بلکه قصد تلافی داشت. آنها در بازی رفت گل زدند و شمشیر ترسیم کردند و طارمی هم همین کار را کرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز