خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان لیگ والیبال خبر داد؛

الزامی شدن تسویه حساب مالیاتی برای ثبت قراردادهای لیگ برتر

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در خصوص شرایط ثبت قرارداد بازیکنان در فصل آینده تاکید کرد: در سال جاری برای ثبت قرارداد بازیکنان با باشگاه‌ها داشتن تسویه حساب مالیاتی الزامی است.

به گزارش ایلنا، منوچهر پورحسن در خصوص اینکه شرایط یاده شده شامل چه مسابقاتی می‌‎شود، گفت: این موضوع شامل تمامی باشگاه‌های لیگ برتری، دسته یک و زیرگروه و بازیکنان مرد و زن در رده‌های سنی مختلف می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس یکی از موارد مورد نیاز برای ثبت قرارداد بازیکنان والیبال در فدراسیون والیبال داشتن تسویه حساب مالیاتی است. رعایت این موضوع برای بازیکنان مفید است زیرا دیگر بدهی مالیاتی نخواهند داشت و در آینده با مشکلات این موضوع از جمله ممنوع الخروج شدن درگیر نمی‌شوند.

پورحسن در پاسخ به این سئوال که آیا داشتن تسویه حساب مالیاتی خواسته دیگر سازمان لیگ است، گفت: تاکنون هیچ مکاتبه‌ای برای این موضوع با فدراسیون والیبال نشده است. اما سازمان لیگ به منظور پیش بینی‌های لازم این مورد را اجرا خواهد کرد.

وی در باره دیگر برنامه‌های سازمان لیگ در شش ماه نخست سال ۹۴ گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف و در دو گروه زنان و مردان از برنامه‌های سازمان لیگ در شش ماه نخست امسال است. مکاتبات و هماهنگی لازم با هیات‌های استانی و نهادهای دیگر همانند آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها انجام شده است و به احتمال زیاد این مسابقات از ابتدای مردادماه آغاز می‌شود.

 
کد خبر : ۲۶۸۴۱۰