خبرگزاری کار ایران

حاشیه تمرین پرسپولیس؛

دلخوری عبدی از برانکو/ خوشحال‌ترین مرد دنیا ناراحت شد!

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۴۸۰

پس از انتخاب پانادیچ به عنوان دستیار نخست ایوانکویچ در پرسپولیس٬ سرمربی دیروز این تیم با ناراحتی تمرین سرخپوشان را ترک کرد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین نژادفلاح٬ قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس عصر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر و پیش از تمرین این تیم اعلام کرد سرمربی جدید پرسپولیس آندره پانادیچ را به عنوان دستیار نخست خود معرفی کرده است.

این موضوع باعث ناراحتی حسین عبدی٬ سرمربی موقت پرسپولیس شد. وی پس از مدتی برای اعتراض تمرین سرخپوشان را رها کرد و با لباس شخصی به رختکن رفت.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید پرسپولیس دیروز با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان را از نزدیک دید و صبح امروز به کرواسی بازگشت. به گفته نژاد فلاح برانکو تاکید کرده پانادیچ دستیار نخست اوست.

همچنین انور لوگوسیچ که در زمان حضور مصطفی دنیزلی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در پرسپولیس فعالیت می‌کرد با دعوت برانکو مجدداٌ به این تیم می‌پیوندد.

عبدی دیروز پس از برتری پرسپولیس برابر النصر اظهار کرده بود خوشحال‌ترین مرد زمین است اما او امروز ناراحت‌ترین پرسپولیسی بود. هرچند نژادفلاح در صحبت‌هایش به باقی ماندن عبدی در پرسپولیس اشاره کرده اما با باید دید آیا با این شرایط عبدی در جمع سرخپوشان می‌ماند یا او هم مانند درخشان عطای این تیم را به لقایش می‌بخشد؟

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز