خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا؛

مقانلو: تیم ملی تکواندو نیاز به حمایت دارد، نه حاشیه‌سازی/ باقری‌معتمد قهر نکرده !

سرمربی تیم ملی تکواندو تاکید کرد که باقری‌معتمد به نشانه قهر به بلژیک نرفته زیرا سفر او پیش از انتخاب نصرآزادانی اتفاق افتاد.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: با اضافه‌شدن نصر آزادانی و حجی‌زواره، تیم ملی تکواندو کامل شده و شرایط ملی‌پوشان بسیار خوب است.
 
وی ادامه داد: ما روزانه دو نوبت تمرین می‌کنیم که نوبت صبح را به کارهای استقامتی و نوبت عصر را به انجام کارهای تاکتیکی اختصاص داده ‌. با توجه به فشردگی مسابقات در سال‌گذشته، کادر فنی تیم ملی تکواندو در نظر داشت برای مسابقات قهرمانی جهان  در روسیه در وزن‌چهارم از بهنام اسبقی استفاده کند اما مصدومیت مانع از حضور او در این مسابقات شد به همین خاطر  نوبت به محمد باقری‌معتمد رسید که او نیز با توجه به مصدومیتی که در مسابقات هلند دچار شده بود نتوانست خود را به اردوی تیم ملی برساند و ما از گزینه سوم که علیرضا نصر آزادانی بود استفاده کردیم.
 
سرمربی تیم ملی تکواندو با ابراز بی اطلاعی از قهر باقری‌معتمد گفت: تا جایی که من می‌دانم باقری‌معتمد قبل از انتخاب نصر آزادانی و برای گرفتن جواب آزمایشات پزشکی راهی بلژیک شده است.
 
مقانلو همچنین متذکر شد: در حال تمرکز ما روی تمرینات است تا بتوانیم با کسب نتایج خوب در مسابقات جهانی روسیه دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو با تاکید بر اینکه الان زمان حمایت از تیم ملی است، گفت: روزهای حساس و سرنوشت‌سازی را پیش‌رو داریم و بهتر است به جای توجه‌کردن به حاشیه‌ها، از تیم ملی تکواندو کشورمان حمایت کنیم تا در کسب سهمیه المپیک 2016 ریو موفق باشیم.

کد خبر : ۲۶۸۶۳۰