خبرگزاری کار ایران

آغاز دوباره لیگ برتر هندبال

ثامن الحجج سبزوار دست‌نیافتنی‌تر می‌شود/ تلاش سپاهان برای باقی ماندن در کورس قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۶۹۵

هفته شانزدهم رقابت‌‌های لیگ برتر هندبال فردا با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود که در حساس‌ترین دیدارها به سپاهان در اصفهان به مصاف ثامن‌الحجج مشهد می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در سال جدید فردا با برگزاری 4 دیدار از سر گرفته می‌شود. در هفته شانزدهم این رقابت‌ها تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و ثامن‌الحجج مشهد در اصفهان به مصاف هم می‌روند.

ثامن‌الحجج و سپاهان به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند و شکست هر یک از این تیم‌ها به منزله خروج از کورس قهرمانی است.

شهرداری تبریز هم میزبان سنگ‌آهن گهرزمین است. شهرداری با 15 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد و سنگ‌آهن با یک امتیاز کمتر در رتبه دهم ایستاده است. به این ترتیب سنگ‌آهنی‌ها در صورت پیروزی بر میزبان می‌توانند صعود چندپله‌ای در جدول رده‌بندی داشته باشند.

صنعت مس کرمان و سنگ آ‌هن بافق یزد هم برگزارکننده دیگر دیدار هفته شانزدهم‌اند. سنگ آهن بافق هم شرایطی مانند هم‌نام گهرزمینی‌اش دارد. از سوی دیگر مسی‌ها هم روی این دیدار حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. آن‌ها در صورت کسب 2 امتیاز می‌توانند از رتبه ششم به جمع بالانشیان اضافه شود.

تیم صدرنشین ثامن الحجج سبزوار فردا میزبان هپکو اراک است. سبزواری‌ها که تنها تیم بدون شکست لیگ برتر هندبال ایران به حساب می‌آیند، کار چندان دشواری برابر تیم رده نهمی هپکو ندارند. ثامن‌الحجج با کسب 2 امتیاز این دیدار می‌‌تواند با 27 امتیاز در جدول دست‌نیافتنی‌تر شود و شانس منیزیم فارس 20 امتیازی را برای قهرمانی به حداقل برساند.  

در ادامه رقابت‌های هفته شانزدهم، ساعت 16 پنج‌شنبه 27فروردین هم صبای قم ومنیزیم فردوس در قم به مصاف هم می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز