خبرگزاری کار ایران

تکواندو نوجوانان آسیا-چین تایپه

سه نماینده تیم پسران حذف شدند/ بانوان روی نوار پیروزی

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۷۳۳

رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب ۹ پیروزی متوالی توسط تیم اعضای تیم دختران و حذف سه نماینده تیم پسران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا صبح امروز با حضور ۲۳۰ تکواندوکار از کشورهای برونئی، چین، چین تایپه، هنگ کنگ، هند، اندونزی، ایران، ژاپن، اردن، قزاقستان، کره‌جنوبی، عربستان، لبنان، ماکائو، مالزی، مغولستان، پاکستان، فلسطین، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، امارات، ازبکستان و ویتنام در سالن "دانشگاه تایپه" چین تایپه آغاز شد که شش نماینده کشورمان به دیدار رقبای خود رفتند. 

در وزن  ۴۲- کیلوگرم دختران شکیلا کلهر در سه مبارزه متوالی خود حریفانی از تایلند ۵بر یک ،  قزاقستان  ۱۲ بر صفر و  چین را ۱۲بر۷ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید. ناهید کیانی در وزن ۴۴- کیلوگرم ابتدا ۱۷بر۴ نماینده کشور میزبان را شکست داد و سپس به دلیل غیبت تکواندوکار قزاقستانی پیروز شد و در ادامه هم نماینده فیلیپین را ۱۶ بر صفر از پیش رو برداشت. 

همچنین در وزن ۴۶- کیلوگرم مژگان زادمحمد دور نخست را به دلیل غیبت حریفی از ویتنام را پشت سر گذاشت و در ادامه ۵ بر یک فیلیپین را شکست داد و سپس در راند طلایی تکواندوکاری از تایلند را شکست داد. 

در بخش پسران اما نمایندگان کشورمان توفیق چندانی نداشتند. آرش تبریزی در وزن ۴۵- کیلوگرم پسران ۸بر سه مقابل چین تایپه بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت. در  وزن ۴۸- کیلوگرم علی چهرقانی ۹ بر ۱۱ برابر تایلند باخت و کنار رفت و مجتبی فضلی هم در وزن ۵۱- کیلوگرم نتیجه به تکواندوکار دیگری از  تایلند واگذار کرد و حذف شد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز