خبرگزاری کار ایران

وزنه‌برداری نوجوانان جهان- لیما

پایان 4 وزن نخست نوجوانان جهان/ در انتظار رکوردشکنی پولادمردان نوجوان در پرو

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۷۳۴

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان با برگزاری رقابت‌های 4 وزن نخست در شهر لیمای پرو ادامه پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، تیم چین که تنها با 2 وزنه‌بردار در این رقابت‌ها حضور دارد، مدال‌های طلای اوزان 56 و 69 کیلوگرم را به دست آورد. نخستین وزنه‌بردار چین ژیزیانگ لینگ بود که در وزنه 56 کیلوگرم با مهار وزنه های 116 در یکضرب و 146 در دوضرب، با حدنصاب مجموع 262 کیلوگرم بالاتر از نمایندگان ویتنام و پرو روی سکوی قهرمانی ایستاد.

در وزن 69 کیلوگرم هم ویجیان لیو، دیگر وزنه بردار چین با حدنصاب مجموع 300 کیلوگرم (140 یکضرب و 160 دوضرب) به راحتی و با 20 کیلوگرم برتری نسبت به نفر دوم این وزن از لتونی عنوان قهرمانی را به دست آورد.

پیش از این ایگو سان از قزاقستان با مهار وزنه‌های 92 کیلوگرم در یک‌ضرب و 116 کیلوگرم در دوضرب، عنوان قهرمانی دسته 50 کیلوگرم را به دست آورد، ضمن اینکه در وزن 62 کیلوگرم هم خوزه دیوید ماسکوئرا از کلمبیا با حدنصاب مجموع 273 کیلوگرم روی سکوی قهرمانی ایستاد.

نکته قابل توجه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در 3 روز نخست، فاصله زیاد رکوردهای به دست آمده با رکوردهای جهانی بود.

در بخش دختران هم رقابت‌های اوزان 44، 48، 53، 58 و 63 کیلوگرم برگزار شده که در 4 وزن چینی‌ها و در یک وزن تایلندی‌ها روی سکوی قهرمانی ایستاده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز