خبرگزاری کار ایران

کسی کم بگذارد برخورد می‌کنیم

افشارزاده: بازیکنان استقلال اهل کم کاری نیستند/سبک‌دست اهل شعار دادن نیست

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۷۶۸

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید بازیکنان این باشگاه اهل کم‌کاری نیستند ولی هواداران همواره اجازه دارند منتقد عملکرد همه اعضای باشگاه باشند.

بهرام افشارزاده درباره بازی روز گذشته این تیم برابر ذوب‌آهن گفت: احساس من این است که استقلال روز گذشته در نیمه اول نمایش خوبی داشت و تیم برتر میدان بود. در نیمه دوم توانستیم به گل برتری برسیم اما متاسفانه باز هم در ادامه نتوانستیم از گل‌مان دفاع کنیم و به مساوی رسیدیم. ذوب آهن نیز بازی عملکرد خوبی داشت اما ما هم می توانستیم برنده باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با شعار هواداران اظهار کرد: در ابتدا بگویم حق هواداران است که از عملکرد تمامی اعضای باشگاه انتقاد کنند اما بازیکنان ما دیروز نمایش خوبی داشتند و حداکثر توان خود را در زمین گذاشتند تا تیم برنده باشد ولی به عقیده من به دلیل مشکل بدنی و عدم بدنسازی مناسب باز هم در دقایق پایانی نتوانستند از گل خود دفاع کنند. بازیکنان استقلال مطمئنا اهل کم کاری نیستند و هواداران مطمئن باشند اگر کسی بخواهد برای این تیم کم بگذارد خود ما با او برخورد می‌کنیم.

افشارزاده در ادامه درباره حضور سبک‌دست در استقلال تصریح کرد:  وی اهل شعار دادن و سر و صدا کردن نیست و به همین دلیل است که کسی زحمات او را نمی‌بیند و متوجه حضور وی نمی‌شود. وی از ابتدای فصل به استقلال کمک کرده و برای برطرف شدن مشکلات استقلال هماهنگی‌های بسیاری انجام داده اما چون مصاحبه نمی‌کند و در رسانه‌ها حضور ندارد تلاش‌های او منعکس نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز