خبرگزاری کار ایران

شرایط جدید دوشنبه اعلام می‌شود؛

سبحانی: مزایده سوم استقلال و پرسپولیس خریدار دارد/حساسیت‌ها بالا رفته!

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی از اعلام شرایط واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس تا دوشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: به احتمال زیاد مزایده سوم مشتری خواهد داشت.

سیدجعفر سبحانی، مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: بر اساس تصمیم هیات واگذاری قیمت پایه بدون تغییر 290 میلیارد تومان خواهد بود ولی تسهیلاتی برای خریداران ایجاد شده تا واگذاری با شرایط آسانتری انجام شود.

سبحانی ادامه داد: کاهش حصه نقدی، افزایش مهلت پرداخت اقساط و تجدید نظر درباره سهم پیشکسوتان دو باشگاه از مهم ترین تغییرات در آگهی سومین مزایده این دو باشگاه خواهد بود.

دو مزایده قبلی باشگاه های استقلال و پرسپولیس تهران با قیمت پایه 290 میلیارد تومان به دلیل نبود مشتری در اواخر سال گذشته لغو شد.

سبحانی در مورد زمان احتمالی برگزاری مزایده سوم گفت: زمان برگزاری مزایده سوم احتمالا دهه اول اردیبهشت‌ماه خواهد بود که زمان دقیق آن تا روز دوشنبه مشخص می‌شود.

وی در مورد اعلام آمادگی برخی افراد برای شرکت در مزایده سوم گفت: با توجه به شرایط جدید پیش بینی ما این است که در این مرحله مزایده دو باشگاه استقلال وپرسپولیس خریدار خواهد داشت و می توانیم پس از دو مرحله لغو مزایده اینبار شاهد برگزاری جلسه مزایده باشیم.

اهش حصه نقدی، افزایش مهلت پرداخت اقساط و تجدید نظر درباره سهم پیشکسوتان دو باشگاه از مهم ترین تغییرات در آگهی سومین مزایده این دو باشگاه خواهد بود.

دو مزایده قبلی باشگاه های استقلال و پرسپولیس تهران با قیمت پایه 290 میلیارد تومان به دلیل نبود مشتری در اواخر سال گذشته لغو شد.

سبحانی در مورد زمان احتمالی برگزاری مزایده سوم گفت: زمان برگزاری مزایده سوم احتمالا دهه اول اردیبهشت‌ماه خواهد بود که زمان دقیق آن تا فردا مشخص می‌شود.

مشاور سازمان خصوصی سازی در پایان تاکید کرد: حساسیت مردم و خانواده ها نسبت به واگذاری دو تیم استقلال وپرسپولیس بالاست وگرنه لغو مزایده ها در امر واگذاری امری طبیعی است و سال گذشته 30 هزار میلیارد سهام دولتی عرضه شده که فقط حدود 4 هزار میلیارد به فروش رفته است که چیزی حدود 10 درصد کل سهام عرضه شده است.

 

کد خبر : ۲۶۸۸۳۵