خبرگزاری کار ایران

تکواندوی نوجوانان آسیا – چین‌تایپه

6 تکواندوکار ایران فردا روی شیاپ‌چانگ می‌روند

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۸۴۳

دومین روز از مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا (کیوروگی)، فردا با رقابت‌های 6 هوگوپوش کشورمان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا از امروز (شنبه)، با حضور 230 تکواندوکار از 24 کشور در سالن "دانشگاه تایپه" چین تایپه آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.  تکواندوکاران کشورمان با 20 هوگوپوش دختر و پسر در این رقابت‌ها حضور دارند.

فردا (یکشنبه) در دومین روز این مسابقات، مبارزات؛ با پیکارِ نمایندگان اوزان 49-، 52- و 55- کیلوگرم دختر و تکواندوکاران اوزان 55-، 59- و 63- کیلوگرم پسر آغاز می شود.

در بخش دختران؛ فاطمه اموری در وزن 49- کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ می رودو پس از یکدور استراحت باید با برنده دیدار تایلند و کره جنوبی رقابت کند، مبینا بابالو در وزن 52- کیلوگرم ابتدا به مصاف قزاقستان خواهد رفت و سپس نماینده فیلیپین را پیش رو دارد. همچنین در وزن 55- کیلوگرم، روناک حسین زاده در اولین گام قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن باید با برنده دیدار چین تایپه و چین رقابت کند. هدایت تیم ملی دختران کشورمان برعهده "ندا زارع" است و اعظم درستی و نیلوفر صفریان بعنوان مربی در کنار زارع حضور دارند.

در بخش پسران؛ میرهاشم حسینی در وزن 55- کیلوگرم باید با نماینده کشور میزبان رقابت کند و در صورت پیروزی یکی نمایند عربستان حریف او خواهند بود. در وزن 59- کیلوگرم، هادی تیران بر روی شیاپ چانگ می رود که بر اساس قرعه، ابتدا چین را پیش رو دارد و سپس باید با لبنان دیدار کند. آخرین نماینده پسران نیز، علیرضا علیاری است. نماینده وزن 63- کیلوگرم، با ویتنام رقابت خواهد کرد. هدایت تیم ملی پسران کشورمان برعهده "محمدرضا زوار" است و وحید عبدالهی، محمدرضا یاری و روح‌الله رضاپور بعنوان مربی در کنار زوار حضور دارند.

طبق برنامه مسابقات از ساعت 9 صبح تا 12 در بخش مقدمانی پیگیری خواهد شد، رقابتهای نوبت عصر از ساعت 14 تا 18 دنبال می شود و ساعت 20 نیز مراسم توزیع مدالها برگزار خواهد شد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی "جاکارتا" برگزار شد، در بخش پسران با 2 طلا، 5 نقره و یک برنز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و دختران نیز یک طلا و 3 برنز بدست آوردند. ساعت‌های ذکر شده در خبر به وقت محلی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز