خبرگزاری کار ایران

جام جهانی کشتی آزاد آمریکا

ایران 8- بلاروس صفر؛ غرش شیران ایران/ شروع رویایی آزادکاران در جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۸۸۵

تیم ملی کشتی‌ آزاد ایران نخستین دیدارش را در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد آمریکا برابر بلاروس با برتری کامل پشت سر گذاشت.

به گزارش ایلنا، رقابت‎‌های جام‌جهانی کشتی آزاد 2015 آمریکا از بامداد امروز (به وقت تهران) در سالن فروم لس آنجلس آغاز شد و تیم کشورمان هم ساعت 2:30 بامداد به مصاف بلاروس رفت.

آزادکاران کشورمان در این دیدار حریفان بلاروس خودرا شکست دادند تا ایران گام نخست را مقتدرانه بردارد.

برای تیم ایران حسن رحیمی در 57 کیلوگرم برابر ولادیسلاو آندری‌اف، بهنام احسان‌پور در 61 کیلوگرم مقابل ژیانیس ماکسیموف، سیداحمد محمدی در 65 کیلوگرم برابر عظمت نوریکوف، حسن یزدانی در 70 کیلوگرم رودروی  آنتوان آفانسیف، مرتضی رضایی قلعه در 74 کیلوگرم برابر علی شعبان‌اف، علیرضا کریمی در 86 کیلوگرم مقابل الکساندر هوشتین، رضا یزدانی در 97 کیلوگرم برابر ایوان یانکووسکی  و پرویز هادی در 125 کیلوگرم پنجه در پنجه آلکسی شیماروف، روی تشک رفتند. دلاور مردان ایران در این مبارزات، کشتی‌‌گیران بلاروس را یکی پس از دیگری مغلوب قدرت و تکنیک خود کردند.

از رویارویی‌های جالب این دیدار می‌توان به کشتی رضا یزدانی و ایوان یانکووسکی در 97 کیلوگرم اشاره کرد که یزدانی در کمتر 3 دقیقه این حریف را با امتیاز عالی ضربه فنی کرد. پیش از یزدانی محمدی هم در 65 کیلوگرم و حسن یزدانی در 70 کیلوگرم هم حریفان خود را با امتیاز عالی شکست داده بودند.

همچنین پرویز هادی، آزادکار سنگین‌وزن کشورمان هم برابر آلکسی شیماروف، قهرمان سال 2011 جهان رفت و به راحتی و با حساب 6 بر صفر از وی یک مغلوب تمام عیار ساخت تا تیم ایران شروع رویایی در جام جهانی کشتی آزاد داشته باشد.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان ساعت 6 بامداد امروز در دومین دیدارش به مصاف تیم ترکیه می‌رود.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز