خبرگزاری کار ایران

خادم خبر داد؛

هیات‌مدیره پرسپولیس دستخوش تغییر می‌شود/پرسپولیس مشتری دارد استقلال نه!

نماینده تام الاختیار وزارت‌ورزش در خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از تغییرات قریب‌الوقوع در هیات‌مدیره سرخابی‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیررضا خادم با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه دولت برای نخستین بار ریالی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کمک نکرده و آنها تنها از طریق حامیان مالی منابع خود را تامین می‌کنند قرار است تغییراتی در هیات‌مدیره ایجاد شود تا این دو تیم بدون دغدغه‌های مالی و اجرایی به فعالیت خود ادامه دهند.

خادم افزود: عمده مساله ما تامین هزینه این 2 باشگاه است و ما اگر با این حامیان مالی به تفاهم برسیم حضور آنها در هیات مدیره کمک خواهد کرد.

وی که در گفت‌وگویی رادیویی سخن می‌گفت در مورد این تغییرات یادآور شد: در پرسپولیس یکی دو نفر و در استقلال یک نفر به هیات مدیره اضافه می شوند.

معاون وزیر ورزش درباره زمان برگزاری مزایده سوم تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: اوایل اردیبهشت مرحله سوم واگذاری انجام خواهد شد.مبلغ همان 290 میلیارد تومان است اما پرداختی 40 درصد ابتدای این واگذاری به 25 درصد رسید که بعد از آن به 20 درصد تغییر یافت.

وی متذکر شد: تمام بدهی‌ها و مسائل حقوقی در اختیار دولت است و در واقع رقمی که خریدار می‌پردازد برای برند 2 باشگاه و همچنین ساختمان سرخابی‌ها است، بنابراین خریدار به بدهی چند میلیاردی کاری ندارد.

نماینده وزیر ورزش در بخش واگذاری 2 باشگاه در مورد اعلام آمادگی خریداران برای خرید سهام 2 باشگاه سرخابی اضافه کرد: برای استقلال هنوز خریدار خاصی نشنیدم یا حداقل به ما مراجعه نکردند و شاید به سازمان خصوصی رفته باشند اما گویا مشتریانی برای پرسپولیس پیدا شده که یکی از آنها حسین هدایتی است که امیدوارم در مزایده سوم کار واگذاری انجام گیرد.

کد خبر : ۲۶۹۶۰۸