خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌ودوم لیگ برتر جزیره

منچستر یونایتد 4 – منچستر سیتی 2؛ شکست تحقیرآمیز همشهری‌ها مقابل همشهری!

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۸۲۶

تیم فوتبال منچستریونایتد با نتیجه 4 بر 2 برابر منچسترسیتی به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و منچسترسیتی از هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلستان ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه اولدترافورد آغاز شد که شاگردان فن‌خال در پایان این دربی به برتری 4 بر 2 رسیدند.

سیتی دقیقه 8 روی حرکت پا به توپ میلنر و پاس وی به سیلوا درمحوطه جریمه یونایتد صاحب فرصت شد و سانتر زمینی سیلوا را آگوئرو درون دروازه خالی یونایتد فرستاد تا فیروزه‌ای‌پوشان منچستر به گل برتری برسند.

این گل 6 دقیقه بیشتر دوام نداشت و اشلی‌ یانگ دقیقه 14 روی یک ارسال مشابه، توپ را درون دروازه خالی جو هارت فرستاد.  دقیقه 27 نوبت به مروانه فلینی رسید تا روی یک ارسال بلند با ضربه سر گل دوم یونایتند را به ثمر برساند و منچستریونایتد برنده به رختکن برود.

دقیقه 67 خوان ماتا برای سومین بار اولدترافورد را منفجر کرد. این بازیکن اسپانیایی با دریافت پاسی عمقی وارد محوطه جریمه حریف شد و از زاویه‌ای بسته توپ را به قعر دروازه هارت فرستاد تا شیاطین سرخ 3 بر یک از سیتی پیش بیفتند.

یونایتد که دست‌بردار نبود، 6 دقیقه بعد در زمین سیتی‌ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. یانگ این توپ را بلند مقابل دروازه حریف فرستاد تا اسمالینگ با ضربه سری چکشی گل چهارم قرمزهای اولدترافورد را به ثمر برساند.

این گل پایان داستان دربی منچستر نبود و 3 دقیقه به پایان بازی، آگوئرو با دریافت پاس به بیرون زابالتا دروازه یونایتد را هدف گرفت و شوت او پس از برخورد به دستان دخیا به گل دوم سیتی تبدیل شد تا تنها کمی از سنگینی شکست سیتی کاسته شود.

منچستریونایتد با این پیروزی 65 امتیازی شد در رتبه سوم جایگاه خود را تحکیم کرد. منچسترسیتی هم با این شکست و 61 امتیاز در جایگاه چهارم باقی ماند.

در دیگر دیدار امروز هم تیم چلسی با تک گل دقیقه 88 سس فابرگاس کوئینزپارک رنجرز را شکست داد تا با 73 امتیاز صدرنشینی‌اش را در لیگ برتر جزیره تثبیت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز