خبرگزاری کار ایران

باید به قهرمانی امیدوار باشیم؛

افشارزاده: استقلال در شرایط بحرانی است/ رأی کرار منطقی نیست

مدیر عامل باشگاه استقلال با غیر منطقی دانستن رای محرومیت یک ساله کرار جاسم گفت: استقلال با این بازیکن قرار داد دو ساله دارد و چنین رایی اصولی نیست.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: اینکه منطقی نیست بازیکنی که با ما قرارداد دوساله دارد را محروم کنند. پیش از این هم محرومیت 2 جلسه ای این بازیکن را به 3 جلسه افزایش دادند. این آراء از نظر روحی به کرار لطمه بزرگی می زند.

افشارزاده تصریح کرد: در نظر دارم در این زمینه با محمدزاده صحبت کنم و دلایل و استدلال های منطقی مان را با ایشان در میان بگذاریم تا راهکاری برای حل این مشکل و برطرف کردن محرومیت کرار پیدا کنیم.

وی پیرامون اینکه رای کرار بعد از پایان قراردادش با استقلال اجرایی خواهد شد ، گفت: با این شرایط نمی توان این رای را چندان منطقی و اصولی دانست.

افشارزاده در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه استقلال نسبت به رای صادره اعتراض خواهد کرد، گفت: فعلا کاری به این موضوع نداریم زیرا دوستان تصمیم گرفته‌اند او دیگر در فوتبال ایران نباشد. مهم این است که تا پایان قرارداد دو ساله در استقلال بماند و بعد از آن به هر تیمی که می‌خواهد برود. ما با این بازیکن قرارداد داریم و به آن پایبندیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه این باشگاه از نظر مالی و پرداختی شرایط بحرانی را سپری می کند، گفت: امیدوارم با کمک های اسپانسرهای باشگاه بتوانیم این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم . 

افشارزاده با بیان از دیروز حکم سبک دست برای حضور در هیات مدیره استقلال صادر شده و او رسما کارش را با استقلال آغاز کرد ، اظهار داشت:امیدوارم از طریق ایشان که نماینده اسپانسر استقلال هستند بتوانیم روزهای آخر فصل را بدون دغدغه سپری کنیم .

وی در باره آخرین وضعیت پرداختی بازیکنان اظهار داشت: تاکنون حدود 30 تا 40 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده و امیدواریم تا پایان هفته آینده بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. البته جا دارد تا از کادر فنی و بازیکنان به خاطر نجابت وصبوری که در این زمینه داشتند تشکر کنم که علیرغم اینکه مبالغ کی دریافت کردند ولی این مسئله تاثیری در عملکرد فنی آنها نداشته است.

مدیر عامل استقلال در بخش پایانی سخنان خود درباره شانس قهرمانی استقلال تصریح کرد: باید به آینده امیدوار باشیم. نتایجی که دیروز در لیگ برتر رقم خورد و با شکست نفت و تراکتورسازی همراه شد ما را همچنان امیدوار نگه داشت و اگر در 4 بازی آینده پیروز شویم کسب قهرمانی دور از دسترس استقلال نخواهد بود. 

کد خبر : ۲۶۹۸۷۲