خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس هنوز گیر مدیریتی دارد؛

آینده مبهم مدیریت سیاسی/ همه راه‌ها به سئول ختم می‌شود

حمیدرضا سیاسی پس از حدود 4/5 ماه با قرار وثیقه از زندان آزاد شد ولی هنوز وضعیت او در مدیریت باشگاه پرسپولیس و اینکه او چه نقشی در آینده این باشگاه خواهد داشت، مبهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از دستگیری حمیدرضا سیاسی در نیمه آذرماه سال گذشته باشگاه پرسپولیس مدتی در بلاتکلیفی بودتا اینکه ابتدا مدت کوتاهی منتقمی قائم‌مقام باشگاه و سپس از سوی وزارت ورزش علی اکبر طاهری که نایب رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس بود در مقطع نیم‌فصل به عنوان مسئول اجرایی باشگاه نیز منصوب شد تا با دریافت حق امضا امور  مالی و پرداختی‌های باشگاه را برعهده بگیرد.

طاهری در آستانه دیدار با صبای‌قم در هفته 23 لیگ برتر جای خود را به نژادفلاح مدیرکل معزول استان تهران داد تا او به سمت قائم مقامی مدیریت باشگاه را در دست بگیرد . 

در واقع در طول 4 ماه و نیم دستگیری سیاسی ، باشگاه پرسپولیس 3 مسئول را در راس مدیریت باشگاه داشته و این تزلزل و بی‌ثباتی در نتایج ضعیف این تیم در نیم فصل دوم بی‌تاثیر نبوده است .

اما با آزاد شدن سیاسی مشخص نیست او همچنان مدیر عامل باشگاه خواهد بود یا نه. او پس از آزادی از زندان اوین در اولین اظهار نظر پیرامون وضعیت خود در باشگاه گفته است: من نمی‌دانم وضعیتم چیست؟ باید ابتدا وضعیتم را بدانم و بعد درباره این موضوع صحبت کنم. در حال حاضر نژاد فلاح در باشگاه پرسپولیس به عنوان قائم مقام فعالیت می‌کند و به نظر من هیچ فرقی نمی‌کند که قائم مقام باشد یا مدیرعامل باشد زیرا در نبود مدیر عامل قائم مقام با تمام وظایف مدیرعامل در باشگاه فعالیت می‌کند. شاید طی چند روز آینده کنفرانس خبری برگزار کنم و درباره ابهامات موجود اطلاع‌رسانی کنم.

با این همه به نظر می رسد دو راه پیش روی مدیر عامل پر سر و صدای پرسپولیس باشد. اول اینکه او با اشاره وزارت‌ورزش از مسئولیت خود کناره‌گیری کند و عطای کار را به لقایش ببخشد و با توجه به اتفاقات رخ داده برای همیشه از فوتبال دوری کند و یا رایزنی‌هایش را با وزارت‌ورزش ادامه دهد و در مسئولیت مدیر عاملی باقی بماند.

البته با توجه به سوء پیشینه‌ای که به‌واسطه بازداشت موقت او و پرونده‌های مالی منتسب به وی، باید دید آیا او قانونا امکان ادامه فعالیت در این مسئولیت را خواهد داشت یا نه.

کد خبر : ۲۶۹۹۰۱