خبرگزاری کار ایران

همان پیام پارسال می‌شوم؛

صادقیان: نمی‌توانم یک روزه معجزه کنم/ برانکو به من اعتقاد دارد

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۹۵۵

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که برانکو سرمربی جدید تیم از او شناخت کامل دارد و این مسئله باعث می‌شود تا او به همان بازیکنی تبدیل شود که هواداران انتظار دارند.

گفت‌وگوی پیام صادقیان با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

بازی با استقلال اهواز چطور بود؟
بازی خیلی خوبی بود. یک مقدار شرایط آب و هوایی بچه‌‌ها را اذیت کرد چون گرد و غبار شدید در اهواز بود. در مجموع ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و برنده شویم. استقلال اهواز از تک موقعیت خود استفاده کرد و یک شوت زد که بدبختانه همان توپ گل شد و بازی به تساوی کشیده شد. اما مسلماً حق مان مساوی نبود و باید می‌بردیم.

عده ‌ای معتقدند پرسپولیس در لیگ انگیزه ندارد، این مسئله واقعیت دارد؟
اصلاً اینطور نیست. بچه‌های ما خسته‌اند ضمن اینکه در لیگ برتر بدشانسی دست از سر ما برنمی‌دارد و همانطور که می‌بینید بچه‌های ما خیلی خوب بازی می‌کنند اما موقعیت‌های ما گل نمی‌شود.

حضور برانکو ایوانکوویچ را در پرسپولیس چطور ارزیابی می‌کنید؟
همه خبر دارند که برانکو مربی خیلی بزرگ و حرفه‌ای است و می‌تواند به پرسپولیس خیلی کمک کند. مطمئناً برانکو به من اعتقاد دارد.

چرا چنین فکری می‌کنی؟
به هرحال از صحبت‌ها و رفتارهایی که انجام شده معلوم است که به من اعتقاد دارند. پانادیچ دستیار برانکو مثل خود او فوتبال را می‌فهمد و رفتاری که با من در تمرینات داشت معلوم بود که از من شناخت دارد. به هرحال فوتبالیست یک بغل پا هم که بزند مربی می‌فهمد که چقدر فوتبال بلد است. پانادیچ به من گفت که نمی‌دانم چرا تو را بازی نمی‌دادند. پس این نشان می‌دهد که آنها گذشته من را می‌دانند و از من شناخت داشتند که مرا به زمین فرستادند. همه می‌گویند پیام افت کرده اما خیلی وقت است که آماده‌ام اما کادرفنی قبلی مرا بازی نمی‌دادند، هر بازیکنی هم بازی نکند، افت می‌کند.

فکر می‌کنید با کادرفنی جدید شرایط تو بهتر می‌شود؟
مسلماً شرایط من بهتر می‌شود چون کادرفنی جدید از نظر روحی و روانی هم کار می‌کند که خیلی مهم است به همین دلیل قطعاً شرایط پرسپولیس و خود من خیلی بهتر می‌شود. من در یک روز نمی‌توانم کار خارق‌العاده‌ای کنم آن هم بعد از مدت‌ها که بازی نکرده بودم. از همه هواداران ممنونم چون با اینکه امسال بازی نکردم واقعاً دوستم دارند و پشتم را خالی نکردند و در این بازی خیلی تشویقم کردند. به طوری که مهرداد کفشگری گفت یک لحظه فکر کردم قرار است علی کریمی به زمین بیاید که انقدر تشویق می‌کنند. امیدوارم بتوانم خیلی بهتر از این باشم.

پس خودت هم حس کرده‌ای که مسئولیتت خیلی سنگین شده؟
صددرصد خودم متوجه هستم که همان 10 دقیقه‌ای هم که به زمین می‌آیم همه انتظار دارند که یک کاری بکنم. مثلاً یا گل بزنم یا پاس گل بدهم. من مدتی نبودم و تا به شرایط ایده‌آل برسم زمان می‌برد و یکی دو بازی فرصت می‌خواهم. این مسئله خیلی مرا آزار می‌دهد که نمی‌توانم توقعات را برآورده کنم. نه اینکه نخواهم اما الان نمی شود و باید حداقل دو تا بازی بگذرد تا همان پیام فصل قبل بشوم. بازیکن نیاز به حمایت کادرفنی و سرمربی‌اش دارد که خوشبختانه کادرفنی جدید به من اعتقاد دارد و از نظر روحی و روانی هم روی من کار کرده‌اند. آقا کریم خیلی به من کمک کرد و با من صحبت کرد و با توجه به اعتماد به نفس و آزادی عملی که به من می‌دهند از بازی با  سپاهان به روزهای خوبم برمی‌گردم و به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم که اگر مقابل سپاهان فیکس باشم یا پاس گل می‌دهم یا گل می‌زنم.

بازی با سپاهان را چطور می‌بینید؟
مسلماً همیشه بازی با تیم‌های بزرگ سخت است. سپاهان الان تراکتورسازی را برده و تیم خوبی است ضمن اینکه مربی باشخصیت، پاک، سالم و کاربلدی دارد. ما کار خیلی سختی داریم اما آنها هم در آزادی جلوی تماشاگران پرسپولیس بازی می‌کنند. به نظر من بازی پرهیجانی خواهد شد و اگر فیکس باشم قطعاً همان پیام پارسال می‌شوم.

می‌توانید سپاهان را ببرید؟
چرا که نه، البته خیلی سخت است اما برای کسب 3 امتیاز بازی می‌کنیم. کادرفنی هم طرز تفکر خودش را برای این بازی دارد و مطمئناً فقط برای گرفتن 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز