خبرگزاری کار ایران

در دیدار با نمایندگان مجلس مطرح شد؛

گودرزی: فراکسیون نقطه قوت توسعه ورزش است/می توانید کمک حال ورزش باشید

وزیر ورزش وجوانان به عضویت 252 نماینده مجلس در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اشاره کرد وگفت: باید از این ظرفیت در توسعه ورزش استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در نشست اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با وی، از نمایندگان مجلس به خاطر حمایت همه جانبه از دولت به خصوص حوزه ورزش قدردانی کرد.

گودرزی همچنین از این فراکسیون به عنوان نقطه قوتی که می تواند درتوسعه همه جانبه و پایدار ورزش بسیارمؤثر واقع شود، یاد کرد.

وی افزود: این فراکسیون یکی از بزرگترین فراکسیون های مجلس است و قدرت این فراکسیون می تواند کمک حال ورزش کشور باشد.

وزیر ورزش وجوانان در عین حال به محدودیت هایی که در کشور وجود دارد اشاره کرد و با بیان اینکه آنها را نمی توان نادیده گرفت ، گفت:رفع آنها به عنوان اولویت مهمتر مطرح است .

گودرزی افزود: نباید از ورزش به عنوان عنصری مفید در این شرایط زیست محیطی و فرهنگی غافل شد. معتقدم ورزش ابزاری مهم است که می تواند در برابر این تهدیدها مؤثر واقع شود.

وی ابرازامیدواری کرد که ازچنین نشست هایی بتواند راهکارهای تعامل وهمکاری های مشترک میان وزارت ورزش و جوانان و مجلس شورای اسلامی را به وجود بیاورد.

وزیر ورزش وجوانان خاطرنشان کرد:رئیسان کمیسیون های مختلف و نایب رئیسان مجلس عضو این فراکسیون هستند که نباید از این توانمندی غافل شد. زیرا ما نمی خواهیم شرمنده مردم و نمایندگان محترم مجلس در حوزه های مختلف باشیم.

این نشست با حضور وزیر ورزش و جوانان ، معاونان این وزارتخانه ، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و همچنین اعضای فراکسیون ورزشی در محل این وزارتخانه در حال برگزاری است.

کد خبر : ۲۶۹۹۸۲