خبرگزاری کار ایران

با هدایت راضیه سلیمی؛

بانوان کوراش ایران با 7 ملی پوش به لبنان می روند

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۰۸۶

تیم ملی بانوان کوراش، با ترکیبی کامل در رقابت های قهرمانی آسیا لبنان شرکت می کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون جودو و کوراش، رقابت های کوراش قهرمانی آسیا  قرار است طی روزهای 5 و 6 اردیبهشت به میزبانی بیروت لبنان برگزار شود و طبق تصمیم شورای فنی بانوان، تیم ملی بانوان ایران همانند تیم ملی مردان کوراش، با ترکیبی کامل در این پیکارها شرکت می کنند.
 
بر این اساس و پس از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور، نفرات اول تا سوم به اردوی تیم ملی دعوت شدند و بعد از چند مرحله برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی، 7 ملی پوش برای حضور در رقابت های آسیایی لبنان انتخاب شدند.
 
در وزن 48- کیلوگرم طاهره آذر پیوند از کهکلویه و بویراحمد، در 52- کیلوگرم، لیلا چغلوند از لرستان در 63- کیلوگرم، دنیا آقایی از سمنان، در 70- کیلوگرم تکتم بیدل از خراسان رضوی، در 78- کیلوگرم سحر چغلوند از لرستان، در 78+ کیلوگرم فاطمه برمکی از مازندران نفرات اعزامی به بیروت هستند، ضمن اینکه در وزن 57 کیلوگرم تکلیف نفر اعزامی را مسابقه انتخابی بین مبینا عزیزی از همدان و زهرا نادری از چهارمحال و بختیاری مشخص خواهد کرد.

راضیه سلیمی به عنوان سرمربی و زهره میری نایب رئیس بانوان فدراسیون به عنوان سرپرست تیم اعزامی را همراهی خواهند کرد.

 
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز