خبرگزاری کار ایران

حمایت ضمنی رئیس شورای‌شهر از رضازاده؛

چمران: نه ریاست فدراسیون شغل است، نه عضویت در شورا /حضور رضازاده در انتخابات وزنه‌برداری بلامانع است

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه نه ریاست فدراسیون شغل محسوب می شود و نه عضویت در شورای شهر، بار دیگر حضور رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه برداری را بلامانع و مغایر با قانون دو شغله ها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران که در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب در مورد حضور همزمان حسین رضازاده در فدراسیون وزنه برداری و شورای شهر و مغایرت این حضور با قانون دو شغله ها، تصریح کرد: تا جایی که بنده خبر دارم ، حضور رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه برداری قطعی شده و او مشکلی از بابت دو شغله بودن ندارد چرا که هیچکدام از این دو مسئولیت شغل محسوب نمی شود.

وی با بیان اینکه نامه‌ای اخیرا از سوی رضازاده به وزارت ورزش ارسال شده است، گفت: رضازاده توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد و ضمن اینکه سازمان بازرسی کشور نیز حضور وی را منوط به تاییدیه مراجع ذیربط دانست.

رییس شورای شهر تهران افزود: کمیته حل اختلاف شورا نیز حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری را بررسی و تایید کرد که حضور همزمان وی در شورا مغایرتی با فدراسیون ندارد، چراکه نه فدراسیون شغل است و نه شورا شغل محسوب می‌شود.

انتخابات فدراسیون وزنه برداری روز 7 اردیبهشت ماه با رقابت 10 نامزد برای کرسی ریاست برگزار خواهد شد که علی مرادی ، حسین رضازاده و کوروش باقری از جمله های چهره های سرشناس این انتخابات هستند.

کد خبر : ۲۷۰۱۵۱