خبرگزاری کار ایران

شکست از شهرداری گرگان کارمان را سخت کرد

صادق‌زاده: اتفاقات عجیب پمینا را به پلی‌آف می‌رساند/ برابر پتروشیمی آبرومندانه بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۲۳۳

سرمربی تیم بسکتبال پمینای اصفهان معتقد است برای رسیدن این تیم به پلی‌آف لیگ حرفه‌ای، باید اتفاقات عجیبی بیفتد.

محسن صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: ابتدای رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال مشکلات متعددی گریبانگیر پمینا شد. متاسفانه مصدومیت پیاپی بازیکنان کلیدی، پس از رقابت‌های لیگ ملی برای ما دردسرساز شد. از طرفی پمینا معضلات مالی هم دارد و به این ترتیب ما توان جذب بازیکن خارجی هم نداریم.

وی درباره شکست‌های اخیر تیم‌اش گفت: بازیکنانم بازی را خوب شروع می‌کنند و 3 کوارتر پا به پای حریفان پیش می‌آیند اما در کوارتر چهارم قوای آن‌ها تحلیل می‌رود و رقبا هم از این موضوع نهایت استفاده را می‌برند و در وقت چهارم برابر ما به پیروزی می‌رسند.

صادق‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل این مشکل، بدنسازی نامطلوب بازیکنان پمیناست؟ توضیح داد: نه ما اصلاً مشکل بدنسازی نداریم. همانطور که گفتم در نیم‌فصل نخست بازیکنان خوبی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و نتوانستیم مهره‌های جایگزن آن‌ها را جذب کنیم. به این ترتیب مجبوریم از بضاعتمان بیش از حد توان بهره بگیریم. زمانی که تیمم کامل بود، میانگین حضور بازیکنان در زمین 25 تا 30 دقیقه بود اما حالا این میانگین به 35 تا 40 دقیقه رسیده است. طبیعی است شاگردانم در پایان بازی کیفیت مطلوب را نداشته باشند. این موضوع در بازی دیروز هم به خوبی نمایان بود و تیم حرفه‌ای دانشگاه با آ‌گاهی از نقطه ضعف ما روی کوارتر چهارم تمرکز کرد و بازی را به سود خود به پایان رساند.

وی ادامه داد: در هفته‌های گذشته 3 بازیکن اصلی پمینا مصدوم شدند و دیروز 2 نفرشان به تمرینات برگشتند. علی باهران هم که دستش شکست و تا پایان لیگ حرفه‌ای نمی‌تواند مارا همراهی کند. موضوع دیگر این است که اکثر تیم‌ها 2 بازیکن خوب خارجی به خدمت گرفته‌اند اما ما هنوز یک جای خالی برای بازیکن خارجی داریم. پمینا در لیگ ملی عملکرد خوبی داشت اما در لیگ حرفه‌ای به دلیل همین مشکلات نتوانست آنطور که شایسته است، به رقابت با دیگر تیم‌ها بپردازد.

سرمربی پمینای اصفهان درباره احتمال حضور این تیم در پلی‌آف لیگ حرفه‌ای گفت: اگر ما برابر شهرداری گرگان به برتری می‌رسیدیم، می‌توانستیم رقابتی جدی با این تیم برای کسب مقام چهارم و رسیدن به پلی‌آف داشته باشیم اما شکست برابر گرگانی‌ها کارمان را خیلی سخت کرد. حالا فاصله ما با این تیم زیاد شده و اتفاقات عجیبی باید رخ بدهد تا به پلی‌آف برسیم.

صادق‌زاده درباره دیدار دو هفته آ‌ینده پمینا برابر پتروشیمی بندرامام اظهار کرد: کار خیلی سختی پیش رو داریم. پتروشیمی تیمی تمام حرفه‌ای است که فقط به قهرمانی فکر می‌کند. بازیکنان داخلی و خارجی این تیم بهترین کیفیت ممکن را دارند. ما سعی می‌کنیم برابر پتروشیمی بازی آبرومندانه‌ای برگزار کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره وضعیت تیم فعلی بسکتبال ایران توضیح داد: معتقدم انتخاب مربی داخلی و خارجی برای تیم ایران مهم نیست. مهم این است که وضعیت تیم ملی هرچه سریع‌تر مشخص شود و حالا که رقابت‌های لیگ حرفه‌ای به روزهای حساس‌اش می‌رسد، کسی باشد که بازیکنان شایسته کشورمان را زیرنظر بگیرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز