خبرگزاری کار ایران

با انتخاب ۱۹ بازیکن

ترکیب تیم والیبال «ب» ایران مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۲۵۱

فهرست اولیه ۱۹ بازیکن تیم ملی والیبال ب ایران برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه ساری اعلام شد.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ اسامی 19 بازیکن تیم ملی «ب» را برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه ساری با حضور تیم های زیر ۲۳ سال ایران، قزاقستان، هند و تیم ملی «ب» کشورمان از چهارم تا ششم اردیبهشت در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری برگزار خواهد شد، اعلام کرد.

 فهرست بازیکنان تیم ب ایران به این شرح است:

پاسور: فرهاد سال افزون و رسول نجفی

لیبرو: علی حسین و محمدرضا موذن

پشت خط زن: امین علوی، فرهاد پیروت پور، رضا قرا و میکائیل تاجر

دریافت کننده: رحمان داوودی، علی مباشری، آرش کشاورزی، حمزه زرینی و ادریس دانشفر

سرعتی زن: علی شفیعی، مصطفی شریفات، مسعود غلامی، رضا عابدین، حسن صنوبری و حامد رضایی

با توجه به اینکه مدت برگزاری مسابقات آسیای مرکزی در ساری تمرینات تیم ملی در گروه الف در تهران در محل کمپ تیم های ملی در فدراسیون والیبال در حال برگزاری می باشد، 12 بازیکن از لیست 19 نفره به مازندران اعزام خواهند شد و هدایت این تیم در این رقابت ها بر عهده دراگان اسویتوزاروویچ خواهد بود.

حسین حسینی به عنوان سرپرست، دراگان اسویتوزاروویچ (سرمربی)، رضا تندروان (مربی و دستیار)، رامین تاج الدینی (آنالیزور) و سعید ضیغمی به عنوان فیزیوتراپ تیم ملی ب والیبال ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند.

تیم های قزاقستان و هند دوم اردیبهشت ماه وارد تهران می شوند و همراه تیم های ملی ب و زیر ۲۳ سال ایران راهی شهر ساری خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز