خبرگزاری کار ایران

هواداران به ورزشگاه بیایند

خوردبین: 3 امتیاز بازی با سپاهان را می‌خواهیم/مساله تیم ما روحی است، نه فنی

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: روحیه بچه‌ها در لیگ‌برتر و آسیا فرق می‌کند. حساسیت بازی با سپاهان، ویژگی‌های برانکو و حضور هواداران کمک می‌کند تا بالاخره همان حال و هوای لیگ‌قهرمانان‌آسیا برای لیگ‌برتر هم در بچه‌ها ایجاد شود.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین  افزود: یک اتفاق و جرقه‌ای لازم است تا بچه‌های ما با همان حال و هوایی در لیگ‌برتر بازی کنند که در رقابت‌های آسیایی حضور دارند. اگر بازی‌هایی که در آسیا داریم را ملاک قرار بدهیم پرسپولیس تیمی است که می‌توانست و می‌تواند اکثر بازی‌های خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارد. به همین دلایل اعتقاد دارم مساله تیم ما در لیگ‌برتر روحی و روانی است و نه فنی.

وی ادامه داد: این مساله در ذهن بچه‌های ما جا افتاده است که در لیگ به مشکل می‌خورند و فشار را روی آنها زیاد کرده اما وقتی در آسیا بازی می‌کنند از نظر روانی خود را برنده می‌دانند. وقتی یک بازی را واگذار می‌کنند منتظرند زودتر بازی بعد برسد که جبران کنند. فکر می‌کنم برانکو با آن ویژگی‌های شخصیتی خاصی که دارد، بتواند در صحبت با بچه‌ها آن فضای آسیایی را وارد رقابت‌های لیگ‌برتر کند. شاید بازی با سپاهان هم فرصت خوبی برای ایجاد همان جرقه باشد. به هر حال دیدارهای دو تیم از نظر فوتبالی حساسیت‌های خاص خود را دارد و این مساله انگیزه خوبی را در بچه‌های ما ایجاد می‌کند.

سرپرست سرخپوشان خاطرنشان کرد: ما در حالی با سپاهان بازی می‌کنیم که آنها از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستند. بازی آخر را برده‌اند و برای رسیدن به صدر جدول انگیزه‌های خاصی دارند ولی ما 3 امتیاز این بازی را لازم داریم و احساسم می‌گوید، تغییر در نتایج رقابت‌های داخلی را می‌توانیم از این بازی شروع کنیم. البته خیلی مهم است که هواداران برای حمایت از بچه‌ها به ورزشگاه بیایند. شاید یکی از دلایل تفاوت در عملکرد بچه‌ها در داخل و آسیا هم به همین حضور هواداران مربوط شود. وقتی آنها هستند همه چیز یک جور دیگر است. حالا که در بازی با النصر در ایران و خارج از ایران همه را انگشت به دهان کردند، عدم حضورشان می‌تواند تاثیر نامناسبی بگذارد و از آنها می‌خواهیم برای حمایت از بچه‌ها بیایند و قطعا این حضور به تغییر شرایط کمک می‌کند.

کد خبر : ۲۷۰۲۸۴