خبرگزاری کار ایران

پس از درخشش در تورنمنت آبادان

سجاد محرابی برترین بوکسور آسیا در ماه گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۴۷۷

اعضای هیات فنی کنفدراسیون بوکس آسیا، نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی ایران را به دلیل درخشش در تورنمنت شکست حصر آبادان به عنوان برترین بوکسور آسیا در ماه گذشته معرفی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون بوکس، تورنمنت بین المللی بوکس شکست حصر آبادان در حالی روز جمعه 22 اسفندماه سال گذشته به میزبانی آبادان برگزار شد که در این رقابت‌ها پالایشگاه نفت آبادان، داغستان، لتونی، عراق، ترکیه، افغانستان و پاکستان حضور داشتند و در پایان عنوان قهرمانی به تیم ایران رسید.
 
پس از پایان این رقابت‌ها، اعضای هیات فنی کنفدراسیون بوکس آسیا پس از بررسی عملکرد بوکسورهای حاضر در این رقابت‌ها، سجاد محرابی نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی ایران را به عنوان بهترین بوکسورماه گذشته در آسیا انتخاب و معرفی کردند.
 
سایت کنفدراسیون آسیا در گزارشی عملکرد محرابی در این رقابت‌ها را فوق‌العاده عنوان کرده و به همین دلیل محرابی را به عنوان بهترین بوکسور آسیا در ماه گذشته انتخاب کرده است. در این گزارش رزومه‌ کاملی از محرابی از زمان آغاز فعالیت او در تیم ملی بوکس ایران را ارائه شده است.
 
در مسابقات شکست حصر آبادان، بوکسورهای ایران با کسب 35 امتیاز جام قهرمانی را در خانه نگه داشتند و ترکیه با 27 امتیاز نایب قهرمان شد. تیم پالایش نفت آبادان نیز با 21 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

سجاد محرابی نماینده وزن 75 کیلوگرم بوکس ایران عنوان قهرمانی را کسب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز