خبرگزاری کار ایران

تور والیبال آسیا و اقیانوسیه-تایلند؛

صعود ساحلی بازان ایران به جمع 8 تیم برتر

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۶۳۶

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران به جمع هشت تیم برتر دومین مرحله تور آسیا و اقیانوسیه تایلند صعود کردند.

به گزارش ایلنا، مرحله دوم و حذفی دومین مرحله تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه امروز چهارشنبه در شهر سانخولا تایلند پیگیری شد و دو نماینده ایران با پیروزی بر حریفان خود به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها صعود کردند.

تیم ملی الف والیبال ساحلی (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) در این مرحله موفق به شکست دو بر صفر ژاپن یک شد و راهی مرحله بعد شد تا در جمع هشت تیم برتر برای صعود تلاش کند.

تیم والیبال ساحلی ژاپن یک که مغلوب تیم ملی الف ایران شد، از تیم های قدرتمند آسیا که چندین مقام قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا در پرونده کاری خود دارد و در تور جهانی نیز یکی از تیم های صاحب نام است.

رئوفی و سالمی در مرحله مقدماتی این مرحله از تور آسیا و اقیانوسیه موفق به شکست ویتنام و مالزی شده بودند.

تیم ملی ب والیبال ساحلی (صابر هوشمند و عباس پورعسگری) ایران نیز در این مرحله موفق به شکست دو بر یک قطر الف شد و راهی مرحله بعد شد.

قطر الف که از دو بازیکن برزیلی و آفریقایی بهره می برد، قهرمانی در بازی های آسیایی پوکت را در پرونده کاری خود دارد.

تیم ملی ب والیبال ساحلی برای صعود به این مرحله قبلا تیم های مالدیو و قطر ب را نیز از پیش رو برداشته بود و تنها در برابر استرالیا یک مغلوب شده بود.

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه به مصاف دو رقیب سرسخت قزاقستان یک و دو می روند و کار بسیار مشکلی برای صعود به جمع چهار تیم برتر خواهند داشت.

این رقابت ها با حضور 35 تیم برگزار می شود و حمید موحدی هدایت تیم های ایران را بر عهده دارد.

نخستین مرحله تور آسیا و اقیانوسیه از 20 تا 22 فرودین ماه در شهر کانوم برگزار شد و تیم قطر الف که مرحله دوم مغلوب ایران شد، در جمع چهار تیم برتر مرحله نخست این رقابت ها قرار گرفته بود.

این رقابت ها دارای امتیاز رنکینگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز