خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا

سن‌ژرمن یک – بارسا 3؛ سوارز و نیمار کار را در پاریس یکسره کردند/ غیبت ایبرا، کار دست آقای رئیس داد!

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۶۹۴

دیدار تیم‌های پاریس‌ سن‌ژرمن و بارسا با برتری 3 بر یک شاگردان لوییس انریکه به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های پاریس سن‌ژرمن و بارسا در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 23:15 شب گذشته در ورزشگاه پارک دوپرنس پاریس آغاز شد که این دیدار تا دقیقه 80 با حساب 3بر یک به سود بارسا تمام شد.

ترکیب سن‌ژرمن: سیریگو، فان در فیل، سیلوا، مارکینیوس، رابیو، مکسول، کابایه، ماتوئیدی، لاوتزی، پاستوره و کاوانی

ترکیب بارسا: تراشتگن، مونتویا، پیکه، ماسکرانو، آلبا، بوسکتس، اینیستا، راکیتیچ، نیمار، مسی و سوارز

با سوت آغاز بازی این تیم مهمان بود که برتری‌اش را به رخ پاریسی‌ها می‌کشید. شوت دقیقه 14 مسی که تیر عمودی دروازه سیریگو را لرزاند، زنگ خطر را برای میزبان به صدا درآورد اما پی اس جی  دقیقه 18 و با ضربه نیمار دروازه‌اش را روی بارسا گشوده دید. حرکت مسی در عمق دفاع پی اس جی و پاس دقیق و زمینی او به شماره 11 بارسا، نیمار را با سنگربان حریف تک به تک کرد تا بغل پای آرام و دقیق نیمار درون دروازه حریف بغلتد. نیمه نخست با همین تک گل به پایان رسید. شاگردان لورن بلان در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتند اما این بارسا بود که دقیقه 67 با سوارز به گل دوم‌اش دست پیدا کرد.

مهاجم اروگوئه‌ای بارسا در سمت چپ محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و با حرکتی تکنیکی از داوید لوییز عبور کرد و پس از به هم ریختن مدافعان پاریس سن‌ژرمن توپ را با ضربه‌ای زمینی به گل دوم بارسا تبدیل کرد.

خط حمله پاریس سن‌ژرمن در غیاب زلاتان و تنها شدن کاوانی نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و لوران بلان جای خالی ابراهیموویچ را به خوبی در این بازی حس کرد. ایبرا که در بازی گذشته برابر چلسی کارت قرمز گرفته بود، نمی‌توانست در این دیدار تیم‌اش را همراهی کند.

دقیقه 79 سوارز در حرکتی تماشایی پس از پا به توپ شدن پشت محوطه جریمه میزبان باز هم آن را از بین پاهای داوید لوییز عبور داد و در مصافی تک به تک با سیریگو توپ را به سه کنج بالای دروازه سن ژرمن فرستاد تا بارسا با حساب 3 بر صفر پیش بیفتد.

3 دقیقه بعد فان‌در‌فیل با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه دروازه تراشتگن را هدف گرفت که این توپ با برخورد به مدافعان حریف تغییر جهت داد و درون دروازه بارسا جا گرفت تا میزبان هم در این بازی به گل برسد.

این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود بارسا تمام شد تا این تیم از شانس بالایی برای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برخوردار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز