خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس یک – سپاهان ۲

پریرا آ‌ژیر قرمز را برای سرخپوشان به صدا درآورد/ برانکو با شکست آغاز کرد/ بازگشت سپاهان به جمع مدعیان

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۸۲۰

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان با شکست 2 بر یک شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وششم لیگ برتر، ساعت 19 امروز با قضاوت محمدرضا اکبریان در ورشگاه آ‌زادی آغاز شد و سپاهان در پایان به برتری 2 بر یک رسید.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، محمدرضا خانزاده، محمد نوری، مایکل اومانیا، مهدی طارمی، هادی نوروزی، گابریل فرناندو، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، حمید رضا علی عسگری و علیرضا نورمحمدی

ترکیب سپاهان: شهاب گردان، محرم نویدکیا، هادی عقیلی، محمد علی احمدی، عبداله کرمی، علی کریمی، مهدی شریفی، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، لوسیانو پریرا و فوزیل موسی‌اف  

پرسپولیس که در این بازی برانکو را برای نخستین بار روی نیمکت خود می‌دید بازی را محتاطانه آغاز کرد و در طرف مقابل سپاهانی‌ها هم می‌کوشیدند با تسلط در میانه میدان جریان بازی را به دست بگیرند.

دقیقه 33 طارمی در صحنه‌ای مشکوک به آ‌فساید با گردان تک به تک شد اما توپ را به بالای دروازه سپاهان فرستاد.

2 دقیقه بعد شریفی روی یک ارسال بلند و با اشتباه مکانی در خروج از دروازه  از روی خط شش‌قدم دروازه  پرسپولس را هدف قرار داد اما محمد نوری با ضربه سر از روی خط دروازه توپ به کرنر فرستاد.

دقیقه 44 پرسپولیس پس از چند حمله پراکنده با ارسال بلند روی دروازه و بغل‌پای دقیق نوروزی دروازه سپاهان را باز کرد تا یک بر صفر از حریف پیش بیفتد. یک دقیقه بعد مهدی طارمی می‌توانست برتری میزبان را دو برابر کند اما ضربه او را گردان درازکش مهار کرد تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شود.

در نیمه دوم سپاهان برای جبران گل جلو کشید و این فرصت را برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کرد تا در ضد حمله خطرناک ظاهر شوند. در اواسط این نیمه طارمی با یک فرار پشت سر وریا غفوری صاحب توپ شد اما در محوطه جریمه حریف سرنگون شد. اکبریان این صحنه را شبیه‌سازی مهاجم پرسپولیس تشخیص داد و با کارت زرد طارمی را جریمه کرد.

دقیقه 78 شریفی دروازه پرسپولیس را باز کرد اما کمک داور اول این دیدار پرچم زد و این گل را آفساید اعلام کرد تا کادر فنی و بازیکنان سپاهان به شدت به این تصمیم معترض شوند.

یک دقیقه بعد شوت سرکش نوروزی را گردان با واکنشی تماشایی به کرنر فرستاد. حملات سپاهان بالاخره دقیقه 85 نتیجه داد و شریفی با اشتباه مسلم علی‌عسگری دروازه سوشا را با ضربه‌ای آرام باز کرد.

سپاهان در ادامه برای رسیدن به گل برتری به سوی دروازه حریف حمله کرد. با پایان 90 دقیقه قانونی داور چهارم 5 دقیقه وقت اضافه را روی تابلوی تعویض به تماشاگران نشان داد. در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نوری در محوطه جریمه توپ را دو دستی به حاج‌صفی تقدیم کرد تا سانتر این بازیکن مقابل دروازه به  لوسیانو پریرا برسد و ضربه او گل دوم سپاهان را رقم بزند.

این دیدار در نهایت با شکست 2 بر یک پرسپولیس به پایان رسید تا این تیم نخستین شکست‌اش با برانکو را تجربه کند و با 29 امتیاز در رتبه نهم باقی بماند.

سپاهان هم با این پیروزی 47 امتیازی شد و بالاتر از فولاد خوزستان در رده سوم جدول قرار گرفت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز