خبرگزاری کار ایران

فینال جام حذفی دیدار متفاوتی است

گل‌محمدی: زدن 5 گل به نفت کار آسانی نبود/ آمار خوبی به دست آوردیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۸۲۲

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن زدن 5 گل به تیم نفت را کار دشواری دانست و اظهار کرد دیدار این دو تیم درفینال جام حذفی بازی متفاوتی است.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 5 بر 3 ذوب آهن مقابل نفت تهران در نشست خبری اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و بازی زیبا و بدون نقص بود،  به خصوص در نیمه اول در فاز دفاعی و هجومی نکات لازم را بازیکنان رعایت کردند و توانستیم 3 گل به نفت بزنیم که بهترین خط دفاع لیگ را دارد.

وی افزود: زدن 5 گل به نفت کار آ‌سانی نبود و باید از هواداران ذوب آهن هم تشکر کنم که با تشویق خودشان دلگرمی خوبی به ما دادند. این برد را به هواداران، بازیکنان و همچنین مدیرعامل باشگاه آذری تقدیم می‌کنم.

گل‌محمدی درباره فرصت‌های متعددی که بازیکنانش از دست دادند، گفت: نمی‌شود همه موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم. نیمه نخست خوب بازی کردیم و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. با زدن 5 گل آمار خوبی است به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره دیدار نهایی جام حذفی توضیح داد: دیدار فینال جام حذفی با این بازی متفاوت است. البته این نتیجه می‌تواند از نظر روحی و روانی تیم ما را بالاتر ببرد و تیم نفت را پایین تر بیاورد.

وی درباره دیدار آینده این تیم برابر فولاد خوزستان گفت: 9روز دیگر با فولاد بازی داریم و باید میزان آمادگی بازیکنان را ببینم و براساس شیوه بازی فولاد ترکیب تیم را می‌چینیم. هنوز فرصت نکردم به بازی با فولاد فکر کنم.

گل‌محمدی درباره تیم نفت، گفت: نیمه دوم فشار زیادی را تحمل کردیم و باد هم به ضرر ما بود. با 2 مصدوم برابر حملات نفت ایستادیم و تعویض‌های اجباری انجام دادیم. تا زمانی که بازیکن تعویضی به شرایط بازی آشنا شود به زمان نیاز دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز