خبرگزاری کار ایران

مثل یک لیموی فشرده بودیم

اسکوچیچ: بازی را شانسی بردیم/ برای قهرمانی چیزی کم نمی‌گذاریم

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۸۲۵

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است برتری شاگردانش برابر نفت مسجد سلیمان اتفاقی به دست‌ آمد اما این تیم برای قهرمانی چیزی کم نمی‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دراگان اسکوچیچ پس از دیدار فولاد و نفت مسجد سلیمان در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: امروز تیم ما مثل یک لیموی فشرده شده بود. بازی را شانسی بردیم و جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم که با وجود مشکلات برنده شدند.

وی افزود: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم وقتی 2 گل که زدید راضی بودم اما پس از آن نه. کروات‌های مثالی دارند که می‌گوید «ببر اما نگاه به دندان‌ها نکن». به هرحال از نتیجه راضی هستم فکر می‌کنم مشکلات سفرهای خارجی و مسابقات آسیایی باعث شده بود که بازیکنان خسته باشند.

اسکوچیچ درباره بازی تیم فولاد در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: نباید مغرور باشیم و باید باهوش عمل کنیم. حریفان ما در آسیا بازیکنان گران‌قیمتی دارند و بهای هر کدام از بازیکنان آنها به اندازه کل بودجه باشگاه ماست. سلیمی امروز بعد از 2 گلی که خورد فکر کرد بازی تمام شده و نمایش ضعیفی ارائه کرد اما همین دروازه‌بان در بازی مقابل نفت ما را نجات داد و 3 امتیاز با ارزش کسب کردیم. برای بازسازی بدن‌ بازیکنان از فردا تمرینات‌مان را شروع خواهیم کرد. همچنین با جدیت برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز