خبرگزاری کار ایران

مسابقات آزاد اهداف پروازی

طلای نوبت‌دوم به یگانه رسید؛ تیر طلایی آقاجانی نقره‌ای شد

دومین روز از نوبت دوم مسابقات آزاد اهداف پروازی در رشته تراپ آقایان، ظهر امروز برگزارشد و بابک یگانه توانست با راهیابی به فینال، مدال طلا را برگردن بیاویزد.

به گزارش ایلنا، مرحله مقدماتی رشته‌تراپ آقایان صبح امروز در سایت مجموعه ورزشی آزادی، با حضور ملی‌پوشان این رشته و ورزشکارانی از سراسر کشور در سطح کیفی خوبی  برگزار شد که پس از طی این مرحله و ثبت امتیازها در پنج راند، ۶ نفر به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

در این مسابقات، محمد حسین پرورش نیا با امتیاز ۱۰۸، علی حافظی با امتیاز ۱۰۷، بابک یگانه با امتیاز ۱۰۵، علی قادریان با امتیاز ۱۰۳، مهدی اکبری با امتیاز ۱۰۳، رضا آقاجانی با امتیاز ۱۰۰، به ترتیب امتیاز راه یافتگان به مرحله فینال بودند که پس از شلیک 15 تیر در نهایت، علی حافظی در جدال با علی قدریان برای گرفتن مدال برنز به میدان رفتند که در نتیجه حافظی با تلاش‌های فراوان توانست مدال برنز را به نام خود ثبت کرد.

در فینال، یگانه و آقاجانی هر دو از تهران، رقابت خوب و نزدیکی را به نمایش گذاشتند اما پس از پایان هر 15 تیر، در حالیکه هر 2 ورزشکار در امتیاز ۱۰ برابر بودند، کار به تیر طلایی کشید و در تیر طلایی یگانه به عنوان نفر برتر میدان و صاحب‌گردن آویز طلا معرفی شد و آقاجانی به مدال نقره دست یافت.

این مسابقات فردا، بیست و نهم فروردین‌ماه با برگزاری مسابقات اسکیت و تمرین تراپ دوتایی آقایان پیگیری می شود. نوبت دوم مسابقات اهداف پروازی، رنکینگ (دی ۹۳ تا تیر ۹۴) می باشد که از ۲۶ لغایت ۳۰فروردین ماه به مدت ۵روز به صورت آزاد و در رشته، تراپ، تراپ دوتایی و اسکیت در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود

کد خبر : ۲۷۰۹۲۹