خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر در ایستگاه ۲۶

راه‌آهن 2 – استقلال‌خوزستان 2؛ رضاییان ناجی دایی‌فرهاد/ صعود یک پله‌ای در قعر جدول

دیدار تیم‌های راه‌آهن و استقلال خوزستان 2 بر 2 به پایان رسید تا شاگردان فرهاد کاظمی یک پله در جدول بالاتر بیاند ولی همچنان کاندیدای سقوط هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 17:30 با قضاوت شاهین حاج بابایی در ورزشگاه شهرقدس راه‌آهن میزبان استقلال‌خوزستان است که رامین رضاییان در دقایق 37 و 80 برای راه‌آهن و میثم مجیدی در دقیقه 64 و مهدی مومنی در دقیقه 67 برای خوزستانی‌ها گلزنی کردند تا بازی 2 بر 2 به پایان برسد.

ترکیب راه‌آهن: امیر عابدزاده، ابراهیم کریمی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، بهادر عبدی، امین منوچهری، عباس محمدرضایی(مجتبی شیری)، فرشاد فرجی، نوید خوش‌هوا، مارتین موتومبا و علیرضا عظیمی(میلاد ابطحی)

ترکیب استقلال‌خوزستان: پرویز کریمی، مجید حیدری، محمد طیبی، میثم مجیدی، عبدالهادی خنیفر، رضا کاردوست، محمدرضا مهدوی(حمدالله ابدام)، میثم بائو، روح الله سیف‌اللهی، مهدی مومنی و سیدمهدی سیدصالحی

شیری و خوش‌هوا از راه‌آهن و همچنین رضا کاردوست و حیدری از استقلال‌خوزستان از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند. خوش‌هوا از راه‌آهن در دقیقه89 از زمین مسابقه اخراج شد تا شاگردان فرهاد کاظمی آخرین دقایق بازی را 10 نفره دنبال کنند.

با این نتیجه راه‌آهن 22 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده پانزدهم جدول رسید ولی همچنان در خطر سقوط قرار دارد. استقلال خوزستان هم با این تساوی 25 امتیازی شد و همچنان جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داده و ویسی و تیمش تلاش می‌کنند به منطقه سقوط نزدیک نشوند.

نتایج دیدارهای عصر امروز در حال حاضر به این شرح است:

راه‌آهن 2 - استقلال‌خوزستان 2

ملوان بندر انزلی یک - استقلال‌تهران یک

پدیده مشهد 2 - گسترش فولاد تبریز یک 

صبای‌قم صفر - پیکانتهران صفر

کد خبر : ۲۷۰۹۳۶