خبرگزاری کار ایران

علاقه‌مندی فنلاند و چک برای دیدار با ایران؛

خوش‌خبر: تیم ملی والیبال با 16 بازیکن به فنلاند می‌رود/10 و11 خرداد دیدار با آمریکا

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: 16 ملی پوش برای بازی های دوستانه با فنلاند و جمهوری چک به این کشورها اعزام می شوند.

به گزارش ایلنا، امیر خوش‌خبر در تشریح برنامه‌های تیم ملی والیبال تا آغاز لیگ جهانی والیبال، افزود: اردوی تیم ملی والیبال که از 15 فروردین‌ماه در دو گروه الف و ب آغاز شده تا 20 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت و در پایان این مرحله از اردوی آماده سازی 16 بازیکن برتر این دو گروه برای حضور در دیدارهای تدارکاتی با فنلاند و جمهوری چک انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه تاکنون برگزاری پنج دیدار دوستانه با فنلاند و جمهوری چک نهایی شده است، گفت: اسکواکی و صربستان نیز علاقمند به انجام دیدارهای تدارکاتی با ایران هستند که برنامه اردوی جمهوری چک به آنان اعلام شده است تا اگر بتوانند راهی این کشور شوند و همزمان با اردوی ایران دیدارهای دوستانه با ملی پوشان کشورمان داشته باشند.

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه 24، 25 و 26 اردیبهشت ماه در سه دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف فنلاند می رود. کاروان تیم ملی ایران 27 اردیبهشت ماه نیز راهی جمهوری چک خواهد شد.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی در جمهوری چک تا سوم خردادماه ادامه خواهد داشت، گفت: در این مدت دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی این کشور برگزار می کنیم و در پایان راهی کشور آمریکا خواهیم شد تا در نخستین مسابقه به مصاف تیم والیبال این کشور برویم.

خوش خبر یادآور شد: 14 بازیکن از 16 بازیکن تیم را در سفر به آمریکا همراهی می کنند و دو بازیکن از جمهوری چک به تهران خواهند آمد تا در تمرینات گروه ب تیم ملی کار خود را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران بامداد روزهای دهم و یازدهم خردادماه به وقت تهران با تیم ملی والیبال آمریکا در چارچوب هفته نخست لیگ جهانی سال 2015 مسابقه خواهد داشت، گفت: ملیپوشان ایران دوشنبه شب یازدهم خرداد راهی لهستان خواهند شد. تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و شنبه، پنجم و ششم خردادماه به مصاف تیم ملی لهستان می رود و روز یکشنبه هفتم خردادماه راهی شهر کازان روسیه خواهد شد تا به مصاف ملی پوشان این کشور برود.

سرپرست تیم ملی والیبال با یادآوری گروه سخت ایران در لیگ جهانی گفت: فدراسیون جهانی والیبال نیز در ارزیابی های خود شانس کمی برای صعود ایران قائل شده است، اما ملی پوشان ایران تمام سعی و تلاش خود را برای پیروزی در مسابقات پیش رو خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی والیبال از 29 خردادماه بازی های دور برگشت در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز خواهد کرد، گفت: شش دیدار نهایی تیم ملی در تهران خواهد بود تا دور مقدماتی لیگ جهانی پایان یابد.

سرمربی تیم ملی والیبال قبلا اسامی 25 بازیکن زیر را برای حضور در لیگ جهانی اعلام کرده بود که 16 نفر آنان به اردوی فنلاند و جمهوری چک و 14 نفر در نهایت برای حضور در لیگ جهانی انتخاب میشوند:

فهرست ۲۵ بازیکن معرفی شده به فدراسیون جهانی والیبال برای حضور در لیگ جهانی به قرار زیر است:
1- شهرام محمودی
2-میلاد عبادی پور
3-سامان فائزی
4-سعید معروف
5-فرهاد قائمی
6-سید محمد موسوی
7-حمزه زرینی
8-فرهاد ظریف
9-عادل غلامی
10-امیر غفور
11-فرهاد پیروت پور
12-مجتبی میرزاجانپور
13-مهدی مهدوی
14-آرش کشاورزی
15-مصطفی شریفات
16-عبدالرضا علیزاده
17-پوریا فیاضی
18-محمد طاهر وادی
19-مهدی مرندی
20-میکائیل تاجر
21-رضا عابدینی
22-محمد حسن صنوبری
23-حامد رضایی
24-محمد جواد معنوی نژاد
25-رسول نجفی

کد خبر : ۲۷۱۲۰۳