خبرگزاری کار ایران

لالیگا در ایستگاه ۳۲

بارسا 2 - والنسیا صفر؛ حرف اول و‌ آخر را سوارز و مسی زدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۲۱۸

تیم فوتبال بارسا با گل‌های لویس سوارز و لیونل مسی 2 بر صفر در زمین خود والنسیا را شکست داد تا همچنان فاصله‌اش را در صدر جدول با رئال مادرید حفظ کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بارسا و والنسیا از هفته سی‌‌ودوم رقابت‌های لالیگا ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه نیوکمپ آغاز شد که در پایان تیم میزبان با گل‌های دقیقه یک و 90 سوارز و مسی برابر حریف خود به برتری رسید.

ترکیب بارسا: براوو، آلوز، پیکه، متئو، آدریانو، بوسکتس، ماسکرانو، ژاوی هرناندز، مسی، سوارز و نیمار

ترکیب والنسیا: آلوز ، باراگان، مصطفی، اوتامندی ، اوبران، ژاوی فوئگو، دنی پارخو، آندره گومز، فغولی، رودریگو و آلکاسر

هنوز دقیقه‌ای از سوت آغاز دیدار نگذشته بود که مسی با پاسی عمقی سوارز را در محوطه جریمه والنسیا صاحب توپ کرد تا مهاجم اروگوئه‌ای بارسا با یک ضربه دقیق توپ را به کنج دروازه آلوز بفرستد و بارسا را یک بر صفر پیش بیاندازد.

9 دقیقه بعد پیکه مهاجم والنسیا را با خطا درون محوطه جریمه سرنگون کرد تا داور با دمیدن در سوت خود نقطه پنالتی را نشان دهد. دنی پارخو، کاپیتان والنسیا پشت این توپ ایستاد اما ضربه نه چندان محکم او را براوو درازکش کنترل کرد تا بهترین بخت والنسیا برای رسیدن به گل تساوی از دست برود.

تیم مهمان در نیمه دوم هم برابر بارسا دست به بازی هجومی زد اما این لئو مسی بود که در لحظات پایانی وقت تلف شده بازی در پی یک ضدحمله با پاس حساب شده نیمار پشت سر بازیکنان والنسیا در زمین تیم خود صاحب توپ شد. مسی پس از اینکه یک نیمه را پا به توپ طی کرد آن را ابتدا به دست آلوز کوبید و در ریباند به قعر دروازه والنسیا فرستاد تا برتری بارسا در لحظات پایانی دوبرابر شود.

 مسی با این گل 35 گله شد تا فاصله‌اش را با رونالدو در صدر جدول گلزنان لالیگا به 3 گل کاهش دهد.

شاگردان انریکه با این برتری صاحب 78 امتیاز از 32 بازی شدند و با یک بازی بیشتر از رئال 73 به صدرنشینی خود در لالیگا ادامه دهند.

در دیگر بازی مهم این هفته لالیگا،‌ تیم‌ دپورتیو لاکرونیا از دقایقی پیش در زمین خود به مصاف اتلتیکومادرید رفته که مادریدی‌ها با گل‌های دقایق 5 و 22 آنتون گریژمان از میزبان پیش افتاده‌اند.

در ادامه رقابت‌های هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا، ساعت 22:30 امشب رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان مالاگاست و ختافه هم 30 دقیقه بامداد فردا در زمین اتلتیک بیلبائو به میدان می‌رود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز