خبرگزاری کار ایران

نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس

استون‌ویلا حریف آرسنال در فینال FA CUP شد/ لیورپول در جام حذفی هم ناکام ماند

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۴۸۳

تیم فوتبال استون‌ویلا با برتری برابر لیورپول حریف آرسنال در دیدارنهایی FA CUP شد.

به گزارش ایلنا،‌ دیدار نیمه‌پایانی جام حذفی انگلیس ساعت 18:30 امروز بین تیم‌های استون‌ویلا و لیورپول در ورزشگاه ویلاپارک بیرمنگام برگزار شد و با برتری 2 بر یک میزبان به پایان رسید.

ترکیب استون ویلا: گیون، فلار، بیکر، دلف، گریلیش، انزوگبیا، کلورلی، وستوود، باکونا، ریچاردسون و بنتکه

ترکیب لیورپول: مینیوله، جان، اسکرتل، موره نو، لوورن، جرارد، آلن، هندرسون، کوتینیو، مارکوویچ و استرلینگ

دقیقه 30 با همکاری کوتینیو و هندرسون لیورپول در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما مدافعان وستهام این توپ را نقص دفع کردند تا با دخالت مارکوویچ و استرلینگ این بار خود کوتینیو در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شود و با ضربه‌ای دقیق آ‌ن‌را درون دروازه گیون بفرستد.

6 دقیقه بعد بنتکه با پاسی زمینی از سوی بازیکنان استون‌ویلا داخل محوطه جریمه لیورپول صاحب توپ شد و با شلیکی زمینی گل تساوی میزبان را به ثمر رساند تا دو تیم در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم استون‌ویلا با تمرکز بیشتری در میدان ظاهر شد تا دقیقه 54 فابین دلف مقابل دروازه حریف با عبور از دو مدافع لیورپول و ضربه‌ای زمینی و دقیق گل دوم‌ میزبان را به تور دروازه مینیوله بدوزد.

در ادامه حملات لیورپولی‌ها به جایی نرسید تا استون‌ویلا با برتری مقابل این تیم، حریف آرسنال در دیدار نهایی جام حذفی انگلیس شود و لیورپول پس از ناکامی در لیگ برتر جزیره،‌ با جام حذفی هم خداحافظی کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز