خبرگزاری کار ایران

توقع زیادی از فدراسیون ندارم

میران: می‌توانیم مدال‌های آسیایی سال‌گذشته را تکرار کنیم/با تیم ملی بزرگسالان تعامل داریم

سرمربی تیم ملی جودوی جوانان گفت: در نظر داریم 5 مدالی که سال‌گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا بدست آوردیم را تکرار و یا آنها را خوشرنگتر کنیم.

به گزارش ایلنا، سید محمود میران با بیان مطلب افزود: دو رویداد بسیار مهم آسیایی و جهانی را پیش‌رو داریم که به زودی با ارائه برنامه به فدراسیون برای حضور در این مسابقات آماده خواهیم شد.

وی افزود: 23 اردیبهشت‌ماه جاری رقابت‌های قهرمانی کشور جوانان را پیش‌رو داریم که پس از این مسابقات کار خود را به صورت جدی شروع خواهیم کرد.

محمود میران با اشاره به برگزاری اردوهای بین‌المللی و دیدارهای تدارکاتی گفت: برای افزایش میزان آمادگی تیم ملی جوانان نیاز به حضور در اردوهای بین‌المللی داریم که امیدوارم با همکاری فدراسیون این امر میسر شود.

وی در مورد مکان اردوهای بین‌المللی عنوان کرد: باید با مسئولین فدراسیون به یک جمع‌بندی برسیم و پس از آن نام کشورها را اعلام می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره حضور سبک‌وزن‌های تیمش در اردوی بزرگسالان گفت: بی‌شک اردوهای مختلفی با بزرگسالان برگزار خواهیم کرد اما جودوکاران سبک وزن در اختیار تیم ملی جوانان خواهند بود.

وی درباره همکاران خود گفت: با کاظمی و میران کادری هماهنگ را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل داده بودیم، به همین دلیل تصمیم داریم با همان ترکیب‌قبلی کار را پیگیری کنیم.

میران تصریح کرد: تنها خواسته ما از فدراسیون این است که حداقل برنامه‌های تدوین‌شده ما پوشش داده شود تا بتوانبم با آمادگی قابل‌قبولی در میادین بین‌المللی حضور پیدا کنیم.

تیم ملی جوانان مهرماه شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در بانکوک و اول تا پنجم آبان‌ماه مسابقات قهرمانی جهان در ابوظبی را پیش رو دارد.

 

 

کد خبر : ۲۷۱۵۲۹