خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم دل مردم را شاد کنیم

مداح: بانوان‌ تکواندوی ایران می‌توانند سهمیه‌المپیک بگیرند/ با آمادگی کامل به روسیه می‌رویم

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان اعلام کرد با توجه به انگیزه بالای ملی‌پوشان تکواندو کسب سهمیه المپیک 2016 دور از دسترس نیست.

مینو مداح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا  اظهار داشت: از اواسط دی‌ماه سال‌گذشته به صورت پیوسته در اردو هستیم و در تورنمنت هلند و جام‌فجر نیز شرکت داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان تنها یک هفته برای سال نو تعطیلی داشتند، افزود: روزانه دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین داریم تا بچه‌ها با آمادگی کامل در رقابت‌های جهانی روسیه حضور پیدا کنند.

وی افزود:بعد از حضور موفقیت آمیز در تورنمنت هلند و جام فجر انگیزه بچه‌های تیم ملی تکواندوی بانوان بسیار بیشتر از گذشته است.این موضوع را می توان از نوع تمرین کردن آنها متوجه شد.

سرمربی تیم ملی بانوان تکواندو ضمن ابراز امیدواری به کسب مدال در جهانی روسیه گفت: انسان به امید زنده است. قطعا ایستادن روی سکو مسابقات‌جهانی روسیه و کسب امتیازات لازم برای المپیک 2016 کار دشواری است اما غیرممکن نیست.

مداح همچنین مذکر شد: به دلیل اینکه زمان کوتاهی تا شروع مسابقات‌جهانی روسیه(چلیابینسک) باقی مانده تا پیش از این مسابقات تنها تمرین می‌کنیم و اردوی تدارکاتی برون‌مرزی نخواهیم داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: از بیشتر حریفان شناخت کافی داریم و از آن تعدادی هم که نمی‌شناسیم از امروز(دوشنبه) به بعد از طریق سایت ثبت‌نام کننده مسابقات‌جهانی اطلاعاتی بدست خواهیم آورد تا برای آنالیز نوع مبارزه آنها دست به کار شویم.

مداح با بیان اینکه فدراسیون تکواندو با وجود تمام مشکلات یکی از فدراسیون‌های ممتاز کشور است، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های فدراسیون اردوها به صورت منسجم برگزار می‌شود و امیدوارم این روند رو به رشد در فدراسیون ادامه داشته باشد.

وی در پایان اظهار کرد: از مردم عزیز می‌خواهم برای موفقیت نمایندگان تکواندوی ایران در مسابقات‌جهانی روسیه دعا کنند تا ما بتوانیم با تمام توان در مسابقات حضور پیدا کرده و دل مردم عزیز را شاد کنیم.

کد خبر : ۲۷۱۶۴۲