خبرگزاری کار ایران

نامه اسدی به تاج

لزوم حضور واسطه‌های فوتبالی در آزمون/ فعالیت واسطه‌ها ساماندهی می‌شود

دبیرکل فدراسیون تاکید کرد همه متقاضیان واسطه نقل و انتقالات باید در آزمون شرکت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی - دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به مهدی تاج - رییس سازمان لیگ توضیحاتی را درباره اجرایی شدن فعالیت واسطه‌های نقل و انتقالات ارایه کرد.

در این نامه آمده است: با توجه به مصوبه 11 ژوئن 2014 کنگره فیفا در ارتباط با نحوه فعالیت "واسطه‌های نقل و انتقالات"از سال جدید که منجر به لغو عضویت همه کارگزاران رسمی و پیشین فیفا شده، امور بین‌الملل فدراسیون اطلاعیه‌ای را جهت ثبت‌نام از متقاضیان در سایت فدراسیون درج کرده و متقاضیان فعالیت در حوزه نقل و انتقالات بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه‌ها تا تاریخ 3 /2 /94 فرصت دارند برای شرکت در آزمون مربوطه به فدراسیون‌فوتبال مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

همچنین با توجه به اهمیت موضوع که نیاز به سازماندهی و نظارت بیش از پیش را می‌طلبد، شایسته است ضمن ابلاغ دستورالعمل مربوطه به همه باشگاه‌های کشور، کلیه عوامل باشگاه‌ها را از این امر مطلع کرده و در صورت عدم اجرای آن از سوی اعضای محترم باشگاه‌ها، مراتب جهت پیگیری به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع خواهد شد.

بدیهی است، لیست واسطه‌های نقل و انتقالات زیر نظر فدراسیون که در آزمون مورد نظر شرکت کرده و موفق به کسب مجوز رسمی "واسطه نقل و انتقال" شده‌اند در اختیار سازمان محترم لیگ‌برتر قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر : ۲۷۱۸۴۱