خبرگزاری کار ایران

خیلی حرف‌ها دارم که بزنم

عبدی: مدعیان دوست‌داشتن پرسپولیس حاشیه‌سازی نکنند/ سیاسی از رفتار فردوسی‌پور متعجب شده بود

مربی سابق پرسپولیس معتقد است رفتار فردوسی‌پور در مواجه با اتفاقات اطراف او غیرمعقول بوده است.

گفت‌وگوی حسین عبدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

* بالاخره به قطر نرفتید؟

اصلاً قرار نبود بروم. هر کاری یک اصولی دارد. وقتی باشگاه به من گفته منتظر جلسه باشم و ابتدایی‌ترین کار هم همین بود که تا حالا رقم نخورده، حالا یک‌دفعه بروم قطر؟ این غیر معقول نیست؟ از فردوسی‌پور بعید است بدون استعلام از من در این رابطه صحبت کند و آنقدر روی این مسئله مانور کند. هفته قبل که ما در یک بازی‌ملی و در حضور 100 هزار نفر النصر عربستان را بردیم، فردوسی‌پور اصلاً اسم من را هم نیاورد اما الان نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و چرا اینقدر روی این مسائل مانور می‌کند.

* گویا شما دیروز اعلام کرده بودید قرار است به قطر سفر کنی تا کنار پرسپولیس باشی؟

من هیچ مصاحبه‌ای نکرده بودم و حتی با آن خبرگزاری که از قول من این مصاحبه را زده بود تماس گرفتم و گفتم کارتان اصلاً حرفه‌ای نیست، چون من هیچ صحبتی نکرده بودم اما از قول من مصاحبه زدند.

* گویا از طرف سیاسی ماموریت داشتید به قطر بروید؟

اصلا چنین بحثی بین ما و سیاسی نبود و این حرف‌ها دروغ محض است. بلیت سفر به قطر را از قبل گرفته بودند و اصلاً قرار نبود من همراه تیم باشم، چون من منتظر تماس باشگاه بودم و قرار بود نژادفلاح با من جلسه‌ای داشته باشد و در مورد ادامه همکاری صحبت کنم که چنین اتفاقی نیفتاد.

* با توجه به این اتفاقات انتظار داشتید دیشب برنامه 90 با خود شما تماس بگیرد؟

بله، حتی قبل از برنامه هم می‌توانستند با من تماس بگیرند که آیا چنین مصاحبه‌ای کرده‌ام یا نه، خود سیاسی هم متعجب بود چطور چنین حرف‌هایی به وجود آمده و این همه روی آن مانور می‌شود. بحث ما با سیاسی مربوط به رفتن به قطر نبود و مربوط به مسائل دیگری بود و ربطی به قطر نداشت. بعید می‌دانم فردوسی‌پور بدون استعلام اینقدر روی یک مسئله‌ای مانور کند. من انتظار داشتم اول از من استعلام کند و بعد در این موارد صحبت کند.

* یکی از روزنامه‌ها امروز تیتر زده که برانکو و دستیاران خارجی‌اش، کریم باقری را در تمرینات تحویل نمی‌گیرند. در این رابطه چه صحبتی دارید؟

من هیچ نظری ندارم. وقتی مسئله‌ای به شکل خبر منتشر می‌شود چیزی نمی‌شود گفت و خود باقری یا برانکو باید در این رابطه صحبت کنند.

* امیررضا خادم امروز اعلام کرده اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس از نژادفلاح گله دارند. در این مورد چه نظری دارید؟

ترجیح می‌دهم هیچ صحبتی نکنم. پرسپولیس همیشه تحت تاثیر حاشیه‌ها بوده و هست و ما که ادعا می‌کنیم پرسپولیس را دوست داریم باید کمتر به حاشیه‌ها بپردازیم. من بعد از بازی با النصر عربستان هیچ صحبتی نکرده‌ام و هیچ حاشیه‌ای درست نکرده‌ام و فقط منتظر تماس مدیران باشگاه بودم. الان هم هیچ صحبتی نمی‌کنم و وقتی فصل تمام شود در این رابطه اگر لازم باشد خیلی حرف‌ها دارم که بزنم.

 

کد خبر : ۲۷۱۸۹۹