خبرگزاری کار ایران

با حضور کادر فنی و بازیکنان

لخویا آنالیز شد/ برانکو میهمان ویژه دیدار السد – فولاد

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۰۱۸

جلسه فنی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز با حضور کادر فنی و بازیکنان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پس از آنالیز تیم لخویا در جلسه کادر فنی که روز گذشته برگزار شد، ظهر امروز جلسه فنی سرخ‌پوشان با حضور کادر فنی و بازیکنان در هتل محل اقامت تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد و طی آن تیم و بازیکنان لخویا مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفتند.

در این نشست یک ساعته، برانکو ایوانکوویچ پس از تحلیل بازی‌های لخویا در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قطر، نکات لازم و نقاط ضعف و قوت این تیم و همچنین توانایی و تخصص بازیکنان تیم حریف را برای بازیکنان تشریح کرد. ایوانکوویچ امروز در آخرین جلسه تمرینی سرخپوشان پیش از رویارویی با لخویا که در زمین اصلی محل برگزاری بازی انجام خواهد شد به مرور تاکتیک‌های مورد نظر خواهد پرداخت.

برانکو میهمان ویژه دیدار السد – فولاد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز دیدار تیم‌های السد قطر و فولاد خوزستان را از نزدیک مشاهده خواهد کرد. دیدار برگشت تیم‌های السد قطر و فولاد خوزستان از ساعت 20:30 امشب در حالی برگزار می‌شود که طی آن سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه دستیار اول، سرپرست و مدیر رسانه‌ای تیم، این بازی را از نزدیک به نظاره خواهند نشست. بنابر اعلام مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس، برانکو برای اینکه ممکن است تیم السد حریف بعدی پرسپولیس در مراحل بعدی باشد، این بازی را تماشا خواهد کرد.  ممکن است برای تداخل تمرین سرخ‌پوشان و انجام این مسابقه، برانکو تنها یک نیمه از این دیدار را به نظاره بنشیند.

برنامه ویژه ایرانیان مقیم قطر

کمیته مشوقین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برای حضور گسترده و حمایت هواداران، دوستداران و ایرانیان مقیم قطر، از پرسپولیس نماینده فوتبال ایران، برنامه ویژه‌ای را تدارک دیده است. پس از هماهنگی‌های لازم با مدیر مدارس ایرانی در قطر، شورای بازرگانان و دیگر هواداران نیز برای حمایت هر چه بیشتر از تیم فوتبال پرسپولیس نماینده فوتبال ایران اعلام آمادگی کردند و روز چهارشنبه در ورزشگاه لخویا حضور خواهند یافت و با در دست داشتن پرچم ایران و پرسپولیس سرخپوشان را مورد تشویق قرار خواهند داد. قرار است در جلسه هماهنگی پیش از این دیدار، تعدادی بلیت تهیه و در اختیار هواداران و ایرانیان قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز