خبرگزاری کار ایران

عضو سابق مجمع پزشکی‌- ورزشی مطرح کرد؛

انتخابات پزشکی‌ورزشی 11 ماه‌ در انتظار یک امضا/ منتظرند فدراسیون معلق شود؟

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۰۲۵

عضو پیشین مجمع پزشکی‌ورزشی ایران مدعی است 11 ماه است انتخابات فدراسیون پزشکی‌ورزشی منتظر یک امضا است.

رضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به این‌که براساس قوانین، فدراسیون‌های‌ورزشی باید به صورت دموکراتیک اداره شوند،‌ اظهار کرد: در ایران نیز این قاعده وجود دارد ولی به دلیل برخی دخالت‌ها چند فدراسیون در گذشته معلق‌ شدند.

وی افزود: دخالت در امور و حتی انتخابات فدارسیون‌ها با روح‌ورزش و قوانین کمیته بین‌المللی المپیک منافات دارد.

حیدری با اشاره به انتخابات فدراسیون پزشکی‌ورزشی ادامه داد: حدود 11 ماه است براساس اطلاعیه وزارت‌ورزش، ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون پزشکی‌- ورزشی صورت گرفته ولی تا به حال به دلایلی که اعلام نشده، انتخابات برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد: ابتدا اسدی به عنوان سرپرست منصوب شد و بعد از اعتراض‌فراوان از نامزدی در انتخابات منع شد. سوال این است آیا در این 15 کاندیدا فرد لایقی که از سوی مجمع انتخاب شود وجود ندارد؟ از سوی دیگر این سوال مطرح است که آیا منتظر تعلیق فدراسیون پزشکی‌- وزرشی از سوی فدراسیون جهانی هستند؟

عضو سابق مجمع پزشکی‌- ورزشی در پایان اضافه کرد: به نظر می‌رسد می‌خواهند ثبت‌نام جدیدی انجام دهند که اگر چنین باشد این را باید توهین به جامعه و اهالی‌ورزش دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز