خبرگزاری کار ایران

هادی‌زاده خبر داد:

حضور 8 کشور در مسابقات بین‌المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۳۱۱

نشست هماهنگی مسابقات بین‌المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان به میزبانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و با حضور نمایندگان ستاد اجرایی این مسابقات برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر هادی‌زاده درباره این نشست گفت: در این نشست درباره مسائل فنی مسابقات صحبت شد و نمایندگان فدراسیون، ستاد و همین طور انجمن‌های والیبال معلولین و بسکتبال با ویلچر نیز حضور داشتند.

معاون فنی فدراسیون خاطرنشان کرد: با توجه به حضور کشورهایی چون آلمان، روسیه، عراق، مصر، ارمنستان، چین، مالزی و تایلند در این رویداد ورزشی، این مسابقات فرصت‌خوبی برای ایران و سایر کشورها است تا آمادگی ورزشکاران خود را برای شرکت در مسابقات آتی بالاتر ببرند، ضمن اینکه امیدواریم با برگزاری مسابقاتی با کیفیت، این رویداد ورزشی به تدریج جایگاه ویژه خود را در دنیا پیدا کند.

وی اعلام کرد: مسابقات در دو رشته والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر ویژه مردان برگزار می شود. در رشته والیبال نشسته تیم های آلمان، عراق، روسیه ، مصر و 4 تیم از ایران حضور دارند که دو تیم در قالب تیم ملی الف و ب با نام شهید مجید شهریاری و شهید حسین خرازی و دو تیم اصفهانی گز سکه و ذوب آهن اصفهان، این رقابت ها را برگزار می کنند.

هادی زاده در ادامه گفت: در بسکتبال با ویلچر نیز تیم‌هایی از کشورهای ارمنستان، عراق، روسیه، چین، مالزی، تایلند و دو تیم اصفهانی باشگاه مخابرات و ایثار نیز حضور دارند و رقابت های این رشته را برگزار می کنند.

معاون فنی فدراسیون افزود: در این نشست هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر و فنی تر مسابقات با حضور نمایندگان ستاد و انجمن ها انجام شد و در خصوص تجهیزات و مسائل فنی نیز بحث و تبادل نظر گردید. همچنین جدول برگزاری مسابقات نیز به زودی تنظیم شده و به اطلاع تیم های شرکت کننده خواهد رسید.

وی اعلام کرد: تیم های شرکت کننده طی روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه وارد اصفهان می شوند و پس از انجام کلاس بندی و برگزاری جلسات فنی، مسابقات از صبح روز 22 اردیبهشت ماه در دو سالن مخابرات و ذوب آهن اصفهان آغاز شده و تا 25 در جریان خواهد بود.

هادی زاده تصریح کرد: تلاش کردیم برای کادر قضاوت از بهترین داوران دارای درجه ملی و بین المللی کشور استفاده کنیم و امیدواریم رقابت ها در سطح مطلوبی برگزار شود.

دومین دوره مسابقات ورزشی بین المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان، به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان، از 20 تا 26 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز