خبرگزاری کار ایران

لخویا ۳ – پرسپولیس صفر

انتقام درخشان لادروپ از برانکو/ صدر و خواب‌پروفسور با هم پرید/ ویلیامز باز هم بدیمن بود!

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۳۳۸

دیدار تیم‌های لخویای قطر و پرسپولیس ایران با برتری 3بر صفر میزبان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار برگشت تیم‌های لخویای قطر و پرسپولیس ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 20 امشب با قضاوت بنجامین ویلیامز استرالیایی در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه آغاز شد که تیم میزبان در پایان با شکست 3 بر صفر پرسپولیس ضمن گرفتن انتقام شکست 3 بر صفر دیدار رفت در تهران، صدر جدول گروه A‌ را هم از نماینده کشورمان گرفت.

ترکیب لخویا: سباستین سوریا، ولادیمیر وایس، محمد عبدالله، کریم زاعد، نام تائه هی، لوییز مارتین، خالد مفتاح، دامی ترائوره، توزی مورنو، احمد یاسر و کلودیو امیر

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، حمیدرضا علی‌عسگری، مایکل اومانیا، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، هادی نوروزی، مهدی طارمی و محمد نوری

پرسپولیس این بازی رو خوب شروع کرد و فرصت‌هایی را هم روی دروازه حریف خود ایجاد کرد. در مقابل تیم لخویا هم هرچند زمان بیشتری از پرسپولیس توپ و زمین را در اختیار داشت اما در نهایت نتوانست از فرصت هایش به خوبی استفاده کند تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دقیقه 70 حرکت انفرادی نام تای هی در محوطه جریمه پرسپولیس و ارسال بلند این بازیکن در  دهانه دروازه پرسپولیس به یوسف مساکینی رسید تا او با یک پرش و ضربه سری چکشی توپ را به قعر دروازه مکانی بفرستد و میزبان تا پیش از دقیقه 80 یک بر صفر از حریف پیش بیفتد.

دقایقی بعد اسماعیل محمد درون محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه سنگین او از زاویه بسته به سوشا برخورد و به زمین بازگشت تا دروازه پرسپولیس برای دومین بار گشوده نشود.

دقیقه 80 پیام صادقیان جای امید عالشیاه را در ترکیب پرسپولیس گرفت. پرسپولیس دقیقه 83 با خطای مدافعان حریف روی طارمی به یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی مناسب رسید اما ارسال صادقیان را مدافعان لخویا دفع کردند تا سباستین سوریا در ضدحمله توپ را به تائه هی بسپارد. مهاجم کره‌ای لخویا چندمتر در زمین پرسپولیس پا به توپ حرکت کرد و در مصافی تک به تک توپ با مکانی برای دومین بار دروازه او را روی پاشنه بچرخاند.

پرسپولیس دقیقه 86 می‌توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما علیپور تازه به میدان آمده از دو قدمی دروازه توپ را به تیرعمودی زد 2 دقیقه بعد طارمی در موقعیت مناسب دروازه لخویا را هدف قرار داد اما کلودیو امیر شوت او را درازکش جمع کرد.

ویلیامز در پایان وقت قانونی این دیدار، 4 دقیقه وقت تلف‌شده منظور کرد و لخویا در دومین دقیقه این زمان‌ها به گل سوم رسید. ارسال بلند بازیکنان لخویا روی شش‌قدم با اشتباه اومانیا، توپ مقابل دروازه به علی حسن عفیف بازیکن تازه به میدان آمده قطری‌ها رسید تا این بازیکن تک ضرب توپ را درون دروازه پرسپولیس بفرستد.

لخویا حتی می‌توانست در ثانیه‌های پایانی به گل چهارم هم برسد. ارسال سوریا در دهانه  دروازه با ضربه سرمحمد اسماعیل توام شد که سوشا مکانی این توپ را از درون دروازه پرسپولیس بیرون کشید تا شکست نماینده کشورمان سنگین‌تر نشود.

لخویا با این پیروزی علاوه بر جبران شکست دور رفت با 10 امتیاز بالاتر از پرسپولیس در صدر گروه A‌ قرار گرفت. پرسپولیس با این شکست 9 امتیازی باقی‌‌ماند و به رتبه دوم نزول کرد و تیم النصر عربستان هم با برتری یک بر صفر در زمین بنیادکار 8 امتیازی شد تا در رتبه سوم قرار بگیرد. بنیادکار ازبکستان با یک امتیاز قعرنشین این گروه است که شانسی برای صعود ندارد.

نتایج دیدارهای برگزار شده امروز لیگ قهرمانان آسیا در مرحله‌گروهی به این شرح است:

کاشیوا ریسول ژاپن 3- جونبوک‌موتورز کره‌جنوبی2                   

سئونگ‌نام کره‌جنوبی 2- بوریرام تایلند یک

شاندونگ لیوننگ‌ چین 3- بین دونگ کره‌جنوبی یک

گوانگژوR&F صفر- گامبا اوزاکای ژاپن 5                   

بنیادکار ازبکستان صفر- النصرعربستان یک

لخویای قطر 3 – پرسپولیس‌ صفر

الشباب عربستان- العین امارات،‌ ساعت22:10  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز